تزریق روزانه 13000 دوز واکسن کرونر در کرمانشاه – Mer Agency | اخبار ایران و جهان



دکتر شکیبا در گفتگو با گزارشگر بیشتر ادعا شده: هیچ مجموعه ای برای واکسن وجود ندارد ویروس کرونا واکسیناسیون در مراکز واکسیناسیون یکپارچه در استان کرمانشاه قابل قبول نیست و برنامه ریزی باید به بهترین شکل مدیریت شود.

وی به اولویت بندی گروه های سنی برای واکسیناسیون اشاره کرد ویروس کرونا وی افزود: در حال حاضر افراد بالای 50 سال در شهرها ، افراد بالای 40 سال در مناطق روستایی و افراد 18 سال به بالا در عشایر گروه های هدف واکسیناسیون هستند. ویروس کرونا تشکیل می دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: ما هیچ تعطیلاتی حتی در روزهای تعطیل در مراکز اجتماعی و همه تیم های واکسیناسیون نداریم. ویروس کرونا در استان کرمانشاه ، آنها باید در روزهای تعطیل فعال باشند و واکسن باید از طریق سیستم اپل پذیرفته و تزریق شود.

شکیبا خاطرنشان کرد: در حال حاضر 13000 دوز واکسن در روز وجود دارد ویروس کرونا این دارو به مراکز یکپارچه ، مراکز بهداشتی و سایت های خودرویی در استان کرمانشاه تزریق می شود.

وی به زمان واکسیناسیون اشاره کرد ویروس کرونا وی گفت مشاغل پرخطر. با توجه به واکسیناسیون سایر گروه های هدف اعلام شده ، از جمله رانندگان حمل و نقل عمومی ، راه آهن ، زندانیان ، معلمان ، روزنامه نگاران ، بیماران دیابتی ، کارمندان بانک ، کارکنان شماره گذاری و تعویض پلاک ، لیستی از اساتید دانشگاه ارائه می شود. اسامی توسط مقام ارشد مسئول این بخش و سپس برنامه پرسیده خواهد شد. طراحی شده باید در اسرع وقت واکسینه شوند.

بیشتر بخوانید  دلیل تأخیر در مذاکرات در وین مشخص شد / مقام وزارت امور خارجه از تأخیر ایالات متحده در آستانه انتخابات ایران انتقاد کرد

دیدگاهتان را بنویسید