ترکیه درخواست صهیونیست ها برای کمک به اطفای حریق جنگل را رد کرد



به گزارش ایرنا ، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت نوشت: اگر اسرائیل مجبور شود آتش های گسترده را خاموش کند ، اسرائیل خدمات خود را به ترکیه ارائه کرده است.

این روزنامه به نقل از یک مقام وزارت خارجه اسرائیل گفته است که مذاکراتی با مقامات ترکیه برای کمک به تل آویو برای کمک به آنکارا در خاموش کردن آتش در جریان است ، اما آنکارا توانایی مهار آتش را دارد و به کمک نیاز دارد. (این حالت) نیست.

در حالی که رژیم صهیونیستی خود با آتش های عظیمی روبرو است و نمی تواند آنها را مهار کند ، یک مقام وزارت خارجه اسرائیل گفت: اسرائیل قادر خواهد بود آتش را خاموش کند.

سواحل جنوبی ترکیه برای پنجمین روز متوالی در حال سوختن است و زبان های آن در حال شعله ور شدن است و همه چیز را در سر راه خود می بلعد.

وزارت بهداشت ترکیه اعلام کرد که مجموع قربانیان آتش سوزی به هشت نفر افزایش یافته و دو نفر دیگر در شهر ماناوگات کشته شده اند.

مقامات ترکیه می گویند آتش سوزی هایی که پنج روز پیش در بیش از 100 مکان در ترکیه رخ داده است همچنان ادامه دارد و باعث تخریب خانه ها و جاده ها ، کشته شدن قربانیان و وقوع در مناطق دیگر می شود.

وزارت جنگلداری ترکیه می گوید 13 هواپیما ، 45 هلیکوپتر آتش نشانی و 828 ماشین آتش نشانی به طور شبانه روزی در حال اطفای حریق هستند.

بیشتر بخوانید  این دو عامل سقوط قیمت طلا را رقم زد !

دیدگاهتان را بنویسید