مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترکیب تیم ملی ایران مقابل آمریکا

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر: تیم فوتبال ایران از ساعت 22:30 روز سه شنبه سومین دیدار گروه B را برگزار می کند.

تیم فوتبال ایران پس از باخت 6 بر 2 مقابل انگلیس و پیروزی 2 بر صفر مقابل ولز، با سه امتیاز به مصاف آمریکایی ها می رود که در دو بازی قبلی خود دو تساوی کسب کرده اند.

شاگردان کارلوس کی روش تنها به یک امتیاز نیاز دارند تا در صورت پیروزی انگلیس مقابل ولز در همان مسابقه، صعود تاریخی خود را به مرحله حذفی تضمین کنند تا برای اولین بار به مرحله بعد صعود کنند. انتخاب ترکیب برای بازی امروز تیم ملی ایران مقابل آمریکا به سوال اصلی فوتبالدوستان تبدیل شده است تا بتواند استراتژی کی روش برای صعود را فاش کند.

“ماسک شده” آماده است!

علیرضا بیرانوند در بازی با انگلیس دچار شکستگی بینی شد تا سیدحسین حسینی در دقایق ابتدایی جایگزین او شود. حسینی اگرچه نتوانست از شکست سنگین مقابل ایران جان سالم به در ببرد اما در دیدار مقابل ولز با بسته نگه داشتن دروازه توانایی خود را نشان داد. با این حال دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران با استفاده از ماسک محافظ روی بینی شرایط بازی را به دست آورده است و از این رو گزینه احتمالی برای قرار گرفتن در چارچوب دروازه ایران است. با این حال باید دید تصمیم او چیست و آیا همچنان به حسینی اعتماد دارد یا از بیرانوند استفاده می کند.

بیشتر بخوانید  پیوند زنجیره حمل و نقل و بخش خصوصی در چابهار حائز اهمیت است ‌

مدافعان همچنان مطمئن هستند

سرمربی تیم ملی ایران در دو بازی اخیر ترجیح داد در مرکز دفاع با مجید حسینی و مرتضی پورعلیگنجی بازی کند. بنابراین بعید است که روشه از این ترکیب در دفاع استفاده کند. او در کنار هم قصد دارد دوباره مقابل رامین رضاییان بازی کند اما مشخص نیست این بار میلاد محمدی در پست دفاع چپ قرار خواهد گرفت یا اینکه چه کسی ترجیح می دهد با بازیکن دیگری مثل وحید امیری یا ابوالفضل جلالی بازی کند.

هافبک ها استراتژیک می شوند

علیرضا جهانبخش با دریافت دو کارت زرد در دو دیوار قبلی از بازی مقابل آمریکا محروم شد. از طرفی احمد نورالهی با وجود عملکرد قابل قبول، با مصدومیت جزئی دست و پنجه نرم می کند و به همین دلیل حضور او جای سوال دارد. احسان حاج صفی با عملکردی برتر در بازی با ولز می تواند باز هم در کنار سعید عزت الهی در هافبک های دفاعی باشد اما بعید نیست استراتژی این بار تیم ملی را افرادی مانند سامان کودوس یا مهدی شکل دهند. . ترابی در کنار علی کولی زاده.

پرخاشگر یا محتاط؛ آیا این سوال اصلی است؟

کی روش اگر بخواهد مراقب باشد مهدی طارمی را بدون سردار آزمون در ترکیب قرار می دهد وگرنه هر دو مهاجم ملی پوش از ابتدای بازی مقابل آمریکا شانس بازی دارند.

حالا باید دید نقطه نظر فنی کی روش برای گرفتن امتیاز از آمریکا به کجا ختم می شود و می خواهد با مدافعان با روحیه آمریکا چگونه برخورد کند. بازی ای که می تواند تیم ملی ایران را به رویای صعود برساند یا بار دیگر حذف زودهنگام در کشور حوزه خلیج فارس نامیده شود.

بیشتر بخوانید  فال کائنات امروز | معجزه‌ای که منتظرش بودی اتفاق افتاد! | از این فرصت بی بهره نمون! + تفسیر دقیق


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *