ترکیب النصر برابر پرسپولیس » سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۲


23424

دیدار تیم های پرسپولیس ایران و نصر عربستان در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا 2023 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. قضاوت این دیدار بر عهده ایلگیز طنتاشیف خواهد بود و شروع بازی ساعت 21:30 است.

تیم فوتبال النصر عربستان برای اولین بار قهرمان جام باشگاه های عربی شد و به عنوان یکی از ثروتمندترین تیم های عربستانی شناخته می شود. این تیم سابقه قدرتمندی در لیگ قهرمانان آسیا نیز دارد. البته پرسپولیس هم با تجربه و سابقه زیادی در این رقابت ها حضور داشت و به عنوان یکی از تیم های بزرگ آسیا شناخته می شود.

النصر علیرغم حضور بازیکنان سرشناسی مانند کریستیانو رونالدو، سادیو مانه، مارسلو بروزوویچ، اتاویو و دیگر بازیکنان سرشناس در ترکیب خود، قصد دارد انتقام حذف پرسپولیس ایران در فصل های گذشته را از این تیم بگیرد. پرسپولیس در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2020 موفق شد در ضربات پنالتی نصر را شکست دهد و راهی فینال شود.

در ترکیب احتمالی النصر برای این بازی حضور بازیکنانی چون سادیو مانه، کریستیانو رونالدو، عبدالرحمن قریب و دیگر بازیکنان سرشناس ژوپیتر در اختیار سرمربی قرار خواهد گرفت. این تیم با استفاده از بازیکنان خارجی و آسیایی خود سعی در کسب موفقیت در این مسابقات دارد.

تیم پرسپولیس در این بازی از بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند دروازه بان، محمدحسین کنعانی زادگان، دانیال اسماعیلی فر و دیگر بازیکنان ماهر نیز بهره خواهد برد. این تیم در مسابقات آسیایی نیز تجربه و توانایی دارد و به عنوان یکی از بهترین تیم های ایران شناخته می شود.

این دیدار انتظارات هیجان انگیزی را برای فوتبالدوستان در سراسر جهان به همراه خواهد داشت و منتظر هستیم تا تیم های پرسپولیس و نصر بازی جذابی را به نمایش بگذارند.

بیشتر بخوانید  احتمال حضور کاپیتان استقلال در بازی برابر آلومینیوم اراک

ترکیب احتمالی النصر: سلطان الغنام، محمد الفاتیل، آیمریک لاپورته، محمد کاسم، الخیبری، اتاویو، مارسلو بروزوویچ، عبدالرحمن قریب، سادیو مانه و کریستیانو رونالدو.

دیدگاهتان را بنویسید