ترویج مطالعه آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد – اخبار همدان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب همدان مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی شعر و داستان برای کودکان و نوجوانان در همدان برگزار شد و از 12 برگزیده این جشنواره تقدیر شد.

هنرمندان و نویسندگان از 19 استان کشور در این جشنواره ملی شرکت کردند که به همت استان همدان برگزار شد.

مصطفی آزادباخت ، در این رویداد فرهنگی و هنری ، با بیان اینکه استان همدان در کودکان و نوجوانان همیشه سرآمد بوده است ، گفت: کتاب یکی از ابزارهای تفکر ، رشد و کمال انسان است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جشنواره ها کمک بسیاری به ترویج فرهنگ کتابخوانی می کند ، افزود: حضور چهره های مطرح همدان در زمینه ادبیات کودک و نوجوان قطعاً موجب رونق این جشنواره شده است و از همه این عزیزان تشکر می کنیم.

معاون استاندار همدان با بیان اینکه اتفاقات خوبی در زمینه های فرهنگی ، هنری ، اجتماعی و اقتصادی در استان همدان رخ داده است ، توضیح داد: امروز مطالعه کتاب بسیار مهم است و آسیب های اجتماعی را در جامعه کاهش می دهد.

وی با اعلام اینکه استان همدان ظرفیت میزبانی برنامه های فرهنگی در سطح ملی را دارد ، گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی باعث می شود کودکان نوجوان کتاب بخوانند و پویایی و نشاط را به ارمغان می آورد.

آزاد بخت گفت: مطالعه و مطالعه كتاب ، کسب دانش و دانش ، زمینه را برای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور فراهم می کند و برای این امر باید برنامه ریزی دقیق انجام شود.

انتهای پیام / 742 / ش

بیشتر بخوانید  مالیات تولیدکنندگان در بودجه سال آینده 7 درصد کاهش یافته است

دیدگاهتان را بنویسید