مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترویج فرهنگ و افزایش بینش نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات است – مهر | اخبار ایران و جهان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارشات گزارشگر بیشتر، حجت الاسلام حسن باقری یکشنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران از تمام مناطق کشور تحت تاثیر قرار وی به یکی از چالش های پیش روی فرهنگ پرداخت و گفت: ارتقای سطح فرهنگ جامعه با الگوبرداری از فرهنگ ناب مسلمانان و انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته یکی از مهمترین وظایف و نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است. . “و دستیابی به دستاوردهای ملی.

وی بصیرت ، امید و دشمنی را از دیگر رویکردهای کلیدی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: در این زمان و تاریخ ، تقویت عناصر در جامعه به ایران اسلامی کمک می کند و افتخار و انقلاب اسلامی کشور را برای تقویت اعتماد به نفس ادامه می دهد. رحم و شفقت – دلسوزی یکی از مهمترین این م componentsلفه ها تقویت احساس جمعی افراد است.

رئیس شورای استان تبلیغات اسلامی استان نیز خاطرنشان کرد: حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه در همه زمان ها ضروری است. تاج اینکه شورا هیچ یک از برنامه های فرهنگی و اجتماعی خود را با در نظر گرفتن بهداشت عمومی و رعایت قوانین بسته نکرد.

حجالاسلام باقری همچنین در برخی از سخنرانی های خود به حضور شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در رویدادهای حساس ملی و تنش عوامل بیرونی و داخلی اشاره کرد.

ترویج فرهنگ و افزایش آگاهی نقش محوری شورای هماهنگی تبلیغات است

زمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، عاملی برای تحسین رهبر معظم انقلاب است

این مقام قوم نگاری را نقطه عطف شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می داند و می گوید: در همه رویدادهای حساس و پرتنش داخلی مانند 14 جولای 2000 یا 30 دسامبر 2009 ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی توانست از مزایای کنونی استفاده کند. منافع فضای داخلی تغییر کرده و در کنار دیگر نهادها و نیروهای کارآمد کشور که اعضای اصلی این شورا و نهاد فرهنگی نیز هستند ، با حملات روبرو هستند. ستيزجویانه ایستاده

بیشتر بخوانید  پیگیری آنلاین خریدهای سوپرمارکتی از اسنپ مارکت

حجالاسلام با اشاره به سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حکم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ، یادآور شد: این امر در راستای پاسداری از قداست و آرمان های انقلاب اسلامی است و 41 سال پیش ، این چارچوب در چارچوب این توصیه به خوبی اجرا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان به اولین برنامه فرهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سال 1359 اشاره کرد و تصریح کرد: در دهه فجر همان سال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاسیس شد. این نهاد در زمینه فرهنگ انقلابی و مردمی ادامه یافت.

وی اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نام برد و گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد ، وزارت علوم و تحقیقات ، وزارت جهاد کشاورزی ، رسانه ملی ، شورای سیاست گذاری امام ، سازمان بسیج مستضعفین ، نمایندگی از سران دانشگاه ، مرکز زنان و مسائل خانوادگی در کمیته امداد ، پلیس ، ارتش اعضای اصلی شورای تبلیغات اسلامی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همچنین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نهادی مستقل از سازمان تبلیغات اسلامی خواند و اذعان داشت: رویدادهای مهم در کشور همواره ثابت کرده است که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد مستقل و مستقیماً در همه زمینه ها فعالیت می کند و بدون شک وظایف این نهاد فرهنگی و انقلابی ، هر چند مطابق تبلیغات اسلامی ، با وظایف این سازمان در تضاد است.

حجت الاسلام باقری حمایت از حقوق مظلومان در تمام چهار دهه را یکی دیگر از رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی می داند و می افزاید: “اگرچه صدور قطعنامه ها و بیانیه های جهانی توسط ایران در سال های اخیر کاهش یافته است ، اما این اقدام بدون شک با اقدامات فرهنگی و فرهنگی متفاوت است. سیاست دفاعی.. وی افزود: “نه ، این امر بدون لطمه به وظایف و مسئولیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

بیشتر بخوانید  برخورد پلیس با بازیگری که بادیگارد استخدام کرده بود

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *