ترویج روحیه مبارزه در بین کارمندان ما را در برابر بحران ها محافظت می کند



به گزارش ایرنا ، سردار سرتیپ پاسدار پاسدار حسن شاهورپور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در مجموعه فجر اهواز اظهار داشت: بدون شک این مسئولیت ها نیست دائمی برای ما اسلام ، ما فرصتی پیدا کردیم تا در جهت تقویت نظام اسلامی تلاش کنیم.

وی افزود: اگر در این مدت نتوانیم خدمتی ارائه دهیم ، همیشه باید خود را مقصر بدانیم که این فرصت را از دست داده ایم. تلاش و کار ، اگر نیت خیر داشته باشد ، خدا راضی است و انسان خود احساس رضایت می کند که برای زندگی پس از مرگ خود پس انداز کرده است.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان ادامه داد: مجموعه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در خدمت شهدا فرهنگ ایثار و شهادت را ترویج می دهد ، و همکاران این مجموعه باید فاخر برای خدمت به شهدا باشند. “

وی اظهار داشت: شهدا بزرگترین سرمایه نظام هستند که در راه نظام و ولایت به شهادت رسیده اند. اگر فرهنگ شهادت در جامعه مورد تأکید قرار گیرد ، بدون شک دشمنان ما شکست خواهند خورد و امنیت ما تضمین می شود.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: همچنین باید از توجه و حمایت فرمانده سپاه پاسداران کارگر که همیشه توجه ویژه ای به استان خوزستان دارد و امور استان را به صورت متمرکز رصد می کند ، سپاسگزار باشیم. شیوه؛ “امیر سهرابی همچنین به موضوعات حفاظت از آثار و زیر ساخت های استان حساس است و قابل تحسین است.

بیشتر بخوانید  همایون ثابتی ، مطلق ، هنرمند و مجسمه ساز ، به دلیل بیماری عروق کرونر قلب درگذشت

وی اظهار داشت: در هر صورت زیرساخت های موجود مانند بناها و موزه ها در شأن استان نیست ، زیرا خوزستان در دوران دفاع جهانی تلاش زیادی کرده و مناسب است زیرساخت ها توسعه یابد تا بتوانیم معرفی کنیم آن را به ارزشهای جهان “محافظت از جامعه تا آنجا که ممکن است. “

سرتیپ شاهوارپور گفت: با تأمین منابع و تمرکز بیشتر در استان می توان زیرساخت ها را توسعه داد که بدون شک موزه یک مجموعه کامل در سطح ملی است.

وی گفت: ما هر ساله باید اعمال و فرهنگ دفاع مقدس را با رویکردی جدید ارائه دهیم تا نسل جوان بهتر با ارزش های این عصر آشنا شوند.

خوزستان از کاروان پیشرفت و توسعه عقب است

همچنین نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری بر لزوم فعالیت های گسترده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های ایمان مقدس تأکید کرد و گفت: جنگ بیان کننده زشتی ها است چهره این حادثه ماست ، اما دفاع مقدس چهره زیبای این حادثه را نشان می دهد. مقاومت یکی از ارزشهای متعالی دوران دفاع مقدس است که با شهادت در راه خدا و روحیه شهادت هدایت می شود.

آیت الله محسن حیدری گفت: ارزش ها و فرهنگ حفاظت مقدس و ترویج روحیه شهادت بیش از همه مسائل اقتصادی ، سیاسی و حتی اکسیژن مهم است ، زیرا عزت و عظمت ایران اسلامی ارتباط مستقیمی با حفظ این ارزشها و فرهنگ. “

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تیرماه سال 67 پایان تجاوز ، ستم و استبداد است ، اما مردم خوزستان همچنان با عواقب شدید این جنگ تحمیلی روبرو هستند که حاشیه سازی آن یکی از این موارد است. عواقب منفی

بیشتر بخوانید  رقم دقیق افزایش حقوق کارمندان در سال آینده اعلام شد

وی گفت: “مردم حاشیه نشین مورد ستم و محبت واقع شدند ، اما چالش ها و مشکلاتی که پس از جنگ در این مناطق به وجود آمد این محرومیت ها را افزایش داد. بیماری و انحراف اخلاقی از جمله چهره های زشت جنگ تحمیلی است که ما هنوز درگیر آن هستیم.

آیت الله حیدری گفت: جنگ تحمیلی به پایان رسیده و دیگر نیرو وجود ندارد ، اما 850 هزار نفر از خوزستان هنوز در حومه شهرها زندگی می كنند و هنوز هم اثرات جنگ را احساس می كنند و این پیام ما به جمهوری اسلامی است. “و ما به دولت جدید می دهیم. خوزستان هنوز در جنگ است و هیچ کس نباید فکر کند که بازسازی به پایان رسیده است.

وی افزود: مسئولان باید راهی برای حل این مشکلات پیدا کنند تا بتوانیم عقب ماندگی خوزستان را جبران کنیم ، زیرا خوزستان از نظر پیشرفت و توسعه عقب است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: چهره زیبای دفاع مقدس تمام نشده است ، اما شکوه و عظمت آن روز به روز بیشتر می شود ؛ حفاظت مقدس نه تنها در منطقه جغرافیایی خوزستان و در مناطق جنگی بود ، بلکه تأثیرات حفاظت مقدس در سراسر ایران اسلامی مشهود است.

وی یادآور شد که مبارزات منطقه در دهه های آخر انتفاضه حزب الله لبنان و فلسطین و قیام مردم سوریه و عراق علیه مزدوران بدون حمایت دفاع مقدس امکان پذیر نبود.

آیت الله حیدری گفت: “پیروزی اصلی ملت های مسلمان در برابر ایالات متحده ، اسرائیل و داعش از فرهنگ دوران دفاع مقدس ناشی می شود. روحیه شهادت طلبی در کشورهای اسلامی یکی از ارزشهای حفاظت مقدس است.

بیشتر بخوانید  طالع بینی ازدواج | با کدام ماه ها باید ازدواج کرد؟

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس روز دوشنبه با حضور جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح در مجموعه فجر سپاه اهواز ، محل عباس یوسفی برگزار شد. از تلاشهای سپاه پاسداران تقدیر شد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید