ترم تابستانی دانشگاه الزهرا / دانشجویان امروز پذیرش می شوند



طبق اعلام دانشگاه الزهرا ، ترم تابستان این دانشگاه امروز آغاز می شود و دانشجویان مجاز می توانند از خوابگاه های دانشگاه استفاده کنند.

به گزارش ایسنا ، با توجه به مصوبات کمیته بهداشت ، پیشگیری و کنترل تاج و همچنین مصوبات شورای دانشگاه ، به منظور حفظ سلامت دانشجویان و پایبندی به پروتکل های بهداشتی ، خوابگاه های دانشجویی دانشگاه الزهرا از امروز دانشجو می پذیرند ترم تابستان

بر این اساس ، از امروز 16 ژوئیه دانشجویان مجاز به استفاده از خوابگاه ها هستند ، به شرط دریافت گواهی بهداشت از “مرکز مشاوره دانشگاه ، بهداشت و سلامتی” و “گواهی آموزش از معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی” .

طبق شرایط اعلام شده توسط دانشگاه الزهرا (س) برای انتقال خوابگاه های دانشجویی در تابستان 1400: خوابگاه ها در اختیار دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد قرار می گیرد که تا پایان سپتامبر 1400 از پایان نامه های خود دفاع می کنند.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی که به طور حضوری دارای بخش عملی ، کارگاه و آزمایشگاه هستند نیز می توانند از خوابگاه ها استفاده کنند.

بعلاوه ، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که ترم سوم و کل ترم تابستان را در رشته های غیر آزمایشگاهی گذرانده اند ، پس از اعلام تاریخ حضور دانشکده ، فقط برای مدت 3 هفته مجاز به استفاده از خوابگاه هستند.

سایر شرایط اسکان دانشجویان در خوابگاههای ترم تابستان دانشگاه الزهرا (س) ، پرداخت معوقه و پرداخت هزینه های خوابگاه های تابستانی با هم اعلام می شود (میزان اجاره هر سال توسط صندوق کمک های اجتماعی دانشجویان اعلام می شود).

همچنین ظرفیت اتاق ها به شرایط اعلام شده توسط ستاد تاج ملی بستگی دارد.

بیشتر بخوانید  شیرجه عمیق فولاد برای سهامدارانش/ بزرگترین افزایش سرمایه تاریخ اتفاق افتاد

مسئولان دانشگاه الزهرا تأکید کردند که پذیرش دانشجویانی که حکم انضباطی دارند یا تأخیر ورود را گزارش کرده اند امکان پذیر نیست.

تاریخ تخلیه و جابجایی برای خوابگاه تابستانی 10 روز قبل از شروع سال تحصیلی جدید خواهد بود.

با اعلام دانشگاه الزهرا (س) ، ثبت درخواست خوابگاه ها در سامانه صمد از دوشنبه 14 تیرماه آغاز شد و زمان ترم تابستانی این دانشگاه از امروز 25 تیر تا 25 شهریور سال جاری خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید