مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترفند ارایشی برای كشيده ‏تر شدن صورت گرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


ترفند ارایشی برای كشيده ‏تر شدن صورت گرد، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

ترفند ارایشی برای كشيده ‏تر شدن صورت گرد

ترفند ارایشی برای كشيده ‏تر شدن صورت گرد

هر صورتی فرم و ویژگی‌های خاص خودش را دارد اما گاهی برحسب سلیقه یا حتی برای تنوع دوست داریم مدل صورت خود را کمی تغییر دهیم یا کاری کنیم که ایرادهای آن را بپوشانیم؛ این مسئله شاید برای کسانی که صورت‌هایی چاق و گرد دارند بیشتر پیش بیاید، درست است که آنها دوست دارند خود را لاغر کنند

تا صورت‌شان هم کشیده‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد ولی لاغری به این راحتی‌ها نیست یا حداقل به سرعت به دست نمی‌آید؛ این مطلب برای خانم‌هايي است که صورتی نسبتا چاق و گرد دارند ولی دوست دارند بدون رژیم لاغری صورت‌شان کشیده و لاغر جلوه کند. اینها روش‌هایی است که خیلی از هنرمندان و بازيگران معروف برای کشیده به نظر رسیدن صورت‌شان از آن استفاده می‌کنند.

صورتم پهن و گرد است. مي‌خواهم براي عروسي خواهرم شينيون كنم. مدل فرق از وسط به من مي‌آيد؟ اگر نه چه مدلي بهتر است؟

مدل فرق از وسط در صورتي به شما مي‌آيد كه انتهاي موها به پشت گوش سنجاق نشوند و به حالت آزاد دور صورت شما قرار بگيرند. با اين شينيون از دو طرف پهناي صورت‌تان پوشيده مي‌شود و صورت‌تان كشيده به نظر مي‌آيد. بهتر است شينيون‌تان را زياد حجيم و بزرگ درست نكنيد. مدل‌هاي كلاسيك و ساده براي صورت‌هاي پهن بهترين انتخاب است.


براي تركيب كرم پودر و پنكيك چه نكاتي را بايد در نظر گرفت؟ مثلا روي كرم پودر برنز باید چه رنگي از پنكيك را زد و چقدر؟

بیشتر بخوانید  معرفی ژل شستشوی صورت سینره مخصوص پوست های معمولی تا خشک

هميشه پنكيك بايد يك درجه تيره‌تر از رنگ پوست باشد تا رنگ خود را از رنگ پوست جدا كند. چربي كرم پودري كه استفاده مي‌كنيد، بايد متعادل باشد تا روي پوست شما به خوبي بنشيند. از كرم پودري كه زردي دارد، نبايد اصلا استفاده كنيد. ترجيحا كرم پودر بايد هم‌رنگ پوست باشد. شناخت نوع پوست هم در اين زمينه بسيار مهم است و بستگي به آرايش شب و روز شما دارد. به‌عنوان مثال روي كرم پودر برنز بايد از پنكيك‌هاي طلايي، آجري يا برنز استفاده كنيد. مقدار آن هم سليقه‌اي است.

ترفند ارایشی برای كشيده ‏تر شدن صورت گرد

مدت‏هاست سعي مي‏كنم سياهي و پف زير چشمم را از طريق كرم پودر بپوشانم اما بعد از ساعتي دوباره زير چشمانم سياه مي‏شود. چه كار كنم تا اين مشكل برطرف شود؟

براي برطرف كردن سياهي و پف زير چشم، راهي آسان را به شما پيشنهاد مي‌كنم. پنبه را داخل شير كم‌چرب آغشته كرده و شب‌ها قبل از خواب زير چشم‌هاي خود بماليد. اين كار باعث مي‌شود سياهي دور چشم‌هاي شما به مرور زمان كم‌رنگ‌تر شود. براي بر طرف‌كردن اين مشكل بايد بدانيد كه خواب، آرامش، ورزش و تغذيه مناسب از مهم‌ترين فاكتور‌هاي اساسي براي پوست شما هستند.

گردن كوتاهي دارم، به همين دليل هيچ وقت نمي‌توانم موهايم را شينيون كنم. به نظر شما بهترين مدل شينيون براي من چه مدلي است؟

براي گردن‌هاي كوتاه شينيون‌هاي بالاي سر و پشت سر پيشنهاد مي‌شود. شينيون بالاي سر به گردن و صورت شما كشيدگي و به سر و صورت تان شكل بهتري مي‌دهد. پيشنهاد من اين است که حتما از شينيون‌هاي جمع‌تر استفاده كنيد.

بیشتر بخوانید  مراقبت های بعد از کاشت ابرو چگونه است ؟

چانه‌ام مثلثي و كشيده است. با سايه زدن مي‌توانم چانه‌ام را كوچك‌تر كنم؟ چگونه بايد از اين روش استفاده كنم؟

روش سايه زدن مي‌تواند كمك كند بايد با استفاده از رنگ روشن كرم پودر يا پنكيك گوشه‌هاي صورت را پر كنيد. رنگ روشن كرم پودر به گوشه‌ها حجم مي‌دهد و باعث مي‌شود كشيدگي چانه به چشم نيايد.

براي اينكه پنكيك روي پوست صورتم خوب بخوابد و پوسته پوسته نشود، چه كار بايد بكنم؟

دو تا پنج دقيقه قبل از پنكيك، از كرم آبرسان به پوست استفاده كنيد. اين طوري پوست‌تان مرطوب مي‌شود و ديگر خشك نيست. پوست خشك پنكيك را جذب نمي‌كند و پوسته پوسته مي‌شود ولي اگر پوست را از قبل مرطوب كنيد، ديگر با اين مشكل مواجه نمي‌شويد.

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *