ترفندی برای داشتن ابروی تاتو شده طبیعی


ابروی تاتو شده طبیعی ، را برای شما عزیزان و کاربران محترم مجله دلگرم قرار داده ایم , با مجله دلگرم همراه باشید.

داشتن ابروی تاتو شده طبیعی

داشتن ابروی تاتو شده طبیعی

قرار گرفتن مواد رنگی با منشاء خارجی در زیر پوست باعث تغییرات رنگی می شود که این حرکات را خالکوبی یا تاتو می نامیم .

انجام تاتو یا خالکوبی می تواند به دلیل یک رفتار فرقه ای و مذهبی و یا به خاطر زیبایی و یا جهت یک عقیده خاص و خیابانی باشد .

قدم اول:

هنگام تاتو فقط جاهای خالی را پر کنید نه بیشتر!

چیزی که مهم است و در طبیعی تر به نظر رسیدن ابروی تاتو شده کمک می کند در هنگام تاتو و موقع انجام آنست و آن اینکه از آرایشگرتان که می خواهد این کار را برایتان انجام دهد بخواهید

حتی الامکان و تا جاییکه می شود تاتو را بر روی فرم خود ابرو و در بین موهای ابرو، جایی که خالی است انجام دهد و خیلی خارج از محدوده ی ابرو، پایین و بالای آن رابی جهت پرنکند تا شما همیشه بتوانید به دلخواه، ابرویتان را نازک یا پهن تر کنید و تنها به آن فرم داده و ابرویی پر رنگ تر از قبل داشته باشید.

قدم دوم:

موهای ابرو را مماس و نزدیک به تاتو کوتاه نکنید و یا روی آن را تیغ نزنید!

موهای ابرویتان را به سمت بالا شانه کرده و نوک تاج آن را خیلی کم قیچی کرده، صاف کنید.بقیه ی قسمتهای ابرو را به سمت پایین شانه زده و کمی از نوک آنها را نیز بزنید .

بیشتر بخوانید  سفید کردن ناخن،چگونه ناخن خود را سفید کنیم؟

قدم سوم:

رنگ تاتو همرنگ یا نزدیک به رنگ ابرو انتخاب شود!

بهترین رنگی که برای اکثر ابروها ازابروی مشکی تا قهوه ای پیشنهاد می شود رنگ تاتوی قهوه ای سوخته بدون قرمزی است که بر روی هر رنگ ابرویی، خود را نزدیک به آن نشان خواهد داد و نیز با هر رنگی که بر روی ابروها بعد از تاتو گذاشته می شود هماهنگ خواهد بود.

مثلا اگر ابرویی قبل از تاتو به اینفرم و رنگ بوده است:می تواند با یک تاتوی درست و رنگی مناسب به شکل ابرویی پر رنگ، با فرمی زیبا و طبیعی در آید.

عوارض تاتو:

عوارض تاتو : براي تاتو (خالکوبی) كردن از سوزن هاي مخصوص استفاده مي شود و اين كار غير از درد فراوان ، خونريزي زيادي هم به همراه دارد . پس از تاتو کردن نيز رعايت نكردن بهداشت فردي ، مي تواند شخص را در معرض ابتلا به بيماري هاي خطرناكي قرار دهد از جمله:

آلودگیهای خونی تاتو: اگر تجهیزاتی که برای ایجاد تاتو (تتو) استفاده می شود، به خون فردی بیمار آلوده باشد، شما در معرض تعدادی از بیماری های خطرناک خونی خواهید بود. مانند هپاتیت سی، هپاتیت بی، سل، HIV، و ویروسی که باعث ایدز می شود.

ـ اختلالات پوستی: ایجاد برآمدگی ها در اطراف جوهر تاتو (تتو) بخصوص اگر رنگ آن قرمز باشد. همینطور احتمال ایجاد زخم ها و التهابات شدید اگر مستعد آن باشید، زیاد خواهد بود.

ـ عفونت پوستی تاتو : تاتو (تتو) می تواند باعث عفونت های باکتریایی موضعی نیز شود. نشانه های معمول عفونت قرمزی، حرارت و تورم و خشکی که مانند چرک باشد.

بیشتر بخوانید  مدل های جدید و شکیل طراحی ناخن

گردآوری: مجله اینترنتی دلگرم


دیدگاهتان را بنویسید