ترس همیشگی من این بود که ساخت سالن اجلاس را به دلیل وجود جناح متوقف کنم



به گزارش ایرنا ، سید یوسف طباطبایی نژاد در مراسم افتتاحیه سالن همایش های بین المللی امام خامنه ای در اصفهان افزود: با وجود اینکه افراد زیادی در ساخت این مکان در اصفهان خرابکاری کردند ، اما ساخت سالن توسط شهرداری و دولت. او هزینه 2500 میلیارد ریال را برآورد کرده بود اما سرانجام 200 میلیارد ریال به او اختصاص داد و سرانجام بیشتر بودجه او توسط شهرداری تامین شد.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل سالن رهبران و کنفرانس های بین المللی و سالن تخت پولاد و شهدای گلستان در این شهرستان یکی از دغدغه های همیشگی من بود.

آیت الله طباطبایی نژاد یادآور شد: 48 درصد از این مجموعه در زمان شهرداران سابق و 48 درصد در این مدت ادامه داشت و امیدواریم دیگران این روند را تکمیل کنند.
وی افزود: این پروژه در مقیاس ملی است و شهرداران بعدی باید سعی کنند با استفاده از امکانات هنری خاص اصفهان ، فرهنگ و هنر این کشور را در جهان در قالب این مجموعه ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان تاکید کرد: حضور من در این جلسه به منظور قدردانی از زحمات شهرداران قبلی و فعلی اصفهان و کسانی است که در این مجموعه تلاش زیادی کرده اند.
وی ادامه داد: از همه کسانی که این مجموعه را در این مرحله آورده اند قدردانی می شود ، زیرا رساندن اثر به این مرحله یک قدم کوچک نیست.
من یک جمعه در اصفهان دارم ، با اعلام اینکه همه ما باید در خدمت مردم و جامعه باشیم ، توضیح داد: کسی که برای مردم و کشور کار می کند ، فرد ارزشمندی است و باید از او تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید  بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد 5.6٪ کاهش یافت

به گزارش ایرنا ، مراسم افتتاح فازهای اول و دوم سالن کنفرانس بین المللی در اصفهان با حضور وزیر راه و شهرسازی ، نماینده ولی فقیه ، استاندار و مقامات محلی برگزار شد.

ساخت سالن های مرکز همایش های بین المللی در اصفهان به عنوان یک پروژه چند منظوره برای میزبانی اجلاس غیرمتعهدها در ایران در سال 2010 آغاز شد.
این مرکز در 71 هکتار زمین با 425000 متر مربع زیربنا در قسمت شرقی کلانشهر اصفهان تأسیس شد و سالن اصلی آن گنجایش 2400 نفر را دارد.
تصمیم منفی مجلس شورای اسلامی در سال 91 مبنی بر اختصاص بودجه برای سالن ، باعث شد تا شهرداری از محل بودجه عمرانی خود آن را تأمین مالی کند.
در پی مذاکرات نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه ، دولت یازدهم در اواخر سال 95 تصمیم گرفت 2 میلیارد ریال به شهرداری اصفهان برای تأمین بودجه سالن اجلاس اختصاص دهد.
مرکز همایش های بین المللی در اصفهان برای بیان عبارت معروف “اصفهان ، نصف جهان” طراحی شده است ، زیرا شکل نیمکره ای آن نماد “نصف جهان” است و ساختمان آن ، شامل سقف داخلی آن ، که نماد سقف مسجد شیخ لطف الله است. ، دارای معماری خاص اصفهان ..
کلانشهر اصفهان حدود 2 میلیون نفر جمعیت دارد.

دیدگاهتان را بنویسید