ترس مریم کاویانی از شوهرش



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: مریم کاویانی او از رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه طلاق گرفته است. مریم کاویانی او با انتشار ویدئویی از مرحله درمان کرونا، تلویحاً به این موضوع اشاره کرد که تنها زندگی می‌کند و از شوهر دیگری طلاق گرفته است. مریم کاویانی رامین بازیگر و سیاستمدار مهمان نواز و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه کشورمان حدود یک سال پیش در رسانه ها ظاهر شد. مریم کاویانی وی با انتشار پستی در اینستاگرام به اظهارات رامین مهمانپرست، دیپلمات ایرانی و سخنگوی سابق وزارت امور خارجه در گفتگوی تصویری درباره حاشیه های زندگی مشترک با او پاسخ داد.

ناگفته های رامین مهمانپرست، سخنگوی سابق وزارت امور خارجه از زندگی مشترکش با مرجام کاویانی

مریم کاویانی

نام: مریم

نام خانوادگی: کاویجانی

تاریخ تولد: 1349/4/1

محل تولد: اهواز

تحصیلات: کارشناسی ارشد پرستاری

مریم کاویانی

مریم کاویانی (زادهٔ ۱۳۴۹ در اهواز) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او فوق لیسانس پرستاری دارد.

پدر و مادر او در بابل به دنیا آمدند و در خانواده ای چهار نفره با یک برادر کوچکتر زندگی می کردند. شغل اصلی او پرستاری است و بازیگری را از سال 2002 آغاز کرد.

ازدواج اول و دوم مریم کاویانی

مریم کاویجانی سال ها قبل از ازدواج اول تنها یک پسر داشت.

وی برای دومین بار در زمستان 1397 در سن 48 سالگی با رامین ماهان پرست سخنگوی سابق وزارت امور خارجه ازدواج کرد که بسیار جنجالی شد.

بیشتر بخوانید  رکورد تاریخی فرزندان ایران در سرزمین اژدها | دومی «فرزندان ایران» در هانگژو قطعی شد

دلیل جنجال ازدواج دوم مریم کاویانی

ازدواج این بازیگر با یک چهره سیاسی جنجالی شده است زیرا مریم کاویانی چند ماه پیش در مراسم ختم همسر اول همسرش رامین مهمانپرست حضور داشت.

آنها بعداً اعلام کردند که قبلاً آشنایی و سفر خانوادگی داشته اند و هیچ رابطه قبلی نداشته اند.

مریم کاویانی

زندگی مریم کاویانی از زبان او

مریم کاویانی: من متولد 1349 هستم و یک برادر کوچکتر دارم. من متولد اهواز هستم اما پدر و مادرم مازندرانی هستند. شغل اصلی من پرستاری است اما سرنوشتم طوری رقم خورد که از سال 1381 بازیگری را شروع کردم. اولین کارم فیلمی بود به نام «رویای جوانی» به کارگردانی نادر مقدّس، سپس «تردست»، «اسپاگتی در هشت دقیقه»، «دردسر» و «هو» اما با سریال «او یک فرشته بود» ساخته علیرضا افکامی. که در ماه رمضان سال 1984 از تلویزیون پخش شد، برای من به عنوان یک هنردوست خیلی بیشتر آشنا شد و همین سریال باعث شد که از همان سال بیشتر به کارهای تلویزیونی روی بیاورم، مانند «به دنیا بگو بایستد»، «دای رفتن»، “ممنون”، خط شکن “و” زمان نزدیک ”

مریم کاویانی از کودکی می گوید: خیلی مظلوم بودم. یادم می آید مادرم همیشه می گفت که پدرت نگران بود که وقتی بزرگ شدی برایت اتفاقی نیفتد. یکی از آرزوهای کودکی من این بود که بتوانم روی طناب راه بروم. من هم تمرین کردم، اما هرگز این اتفاق نیفتاد، اما چون دوست داشتم، در مورد طناب زدن زیاد دروغ گفتم.

مریم کاویانی درباره شهرت می گوید: شهرت پدیده وحشتناکی است. باید از شهرت بترسید. به نظر من مزایای آن کمتر از معایب آن است. اگر ظرفیت نداشته باشی اسیرت می کنند. در عوض، محبوبیت دائمی است. این تلاش من برای رسیدن به این موقعیت است، اما نمی دانم چقدر موفق خواهم شد.

بیشتر بخوانید  قبل از سفارش تابلو تبلیغاتی به چه نکاتی توجه کنیم؟

طراحی های زیبای مریم کاویانی: همه طراحی هایم را دوست دارم، اما فکر می کنم نقش «زخم» در سریال «او یک فرشته بود» بیشتر در دل مردم بود. همچنین نقش من در سریال روزگار قریب.

اما چه چیزی باعث شد که مریم کاویانی از یک پرستار به یک بازیگر تبدیل شود؟ «این خواست خدا بود. در واقع من نمی خواستم، اما اصرار باعث شد حداقل یک بار بازیگری را تجربه کنم. من تجربه دارم و چندین سال است که این شغل را انتخاب می کنم. «تاکنون در حدود 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی بازی کرده ام.

من آرامش خود را مدیون ایمانی هستم که به خدا، زندگی او و معجزات او دارم. من هرگز معنای حسادت و حسرت را نفهمیدم زیرا به سرنوشتی اعتقاد دارم که در زندگی هر انسانی نوشته و ثبت شده است. خداوند برای من و دیگران معیاری قرار داده است که به طور مساوی در زندگی سهیم هستیم. پس چه چیزی داشته باشیم چه نداشته باشیم اراده اوست.

شغل اصلی او پرستاری است و اولین بار در سال 1381 با حضور در سریال رویای جوان به کارگردانی نادر مقدس و نویسندگی انوشه منادی بازیگری را تجربه کرد. مریم کاویانی بعدها در سال ۱۳۸۴ در نقش یک فرشته در سریال تلویزیونی خود به کارگردانی علیرضا افخمی دیده شد.


بیشتر بخوانید  تبدیل کارگاه های ساختمانی غیرضروری روی پل ولایت به یک فضای ورزشی - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید