تردد خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی مازندران



به گزارش سلام نو، سرهنگ یدالله جهانتاب شامگاه پنجشنبه گفت: تردد خودروهای سنگین در مسیر جنوب به شمال جاده کندوان در محدوده سیاه بیشه و همچنین در مسیر برگشت این جاده در محدوده نساء گزارش شده است.

وی وضعیت ترافیکی در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده جاده تی چلاو و همچنین مصبر جنوب شمال جاده فیروزکوه در محدوده گیاوند عنوان کرد.

سرهنگ جهانتاب با بیان اینکه در حال حاضر محورهای شمالی عاری از هرگونه اختلال جوی است، گفت: تردد خودروها در جاده آزاد شمال تهران به روال عادی و روان در جریان است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران از مسافران خواست هنگام مدیریت سفر خود از سرعت غیرمجاز و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی سفری امن و مطمئن را برای خود و دیگران داشته باشند.

سرهنگ جهانتاب افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 آماده پاسخگویی شبانه روزی در خصوص وضعیت راه های استان است.

بر اساس آمار سالانه بیش از 500 میلیون خودرو در محورهای مازندران تردد می کنند که 11 درصد این تردد در بزرگراه های اصلی و مابقی درون شهری است.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که حدود 3 هزار کیلومتر آن راه اصلی و مابقی راه روستایی است.

بیشتر بخوانید  هشدار بانک مرکزی به ۹ بانک

دیدگاهتان را بنویسید