تردد با شماره های ثبت نام خارجی در شهرهای سرخ ایلام مشمول جریمه می شود



روز سه شنبه سرهنگ ابوالفضل کهزادی به ایرنا گفت: ورودی شهرها کنترل می شود و خودروهای دارای پلاک خارجی که قصد ورود به شهرها را دارند به جاده کمربندی تا خروجی هدایت می شوند.

وی از اعمال محدودیت های ترافیکی در مناطق قرمز و نارنجی استان خبر داد و افزود: ورود خودروهای دارای پلاک ثبت غیر محلی در شهرهای گروه های قرمز و نارنجی ممنوع است و خروج خودروهای دارای پلاک ثبت محلی از این شهرها نیز ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام یادآور شد: ثبت تخلفات غیرقانونی رانندگی در این طرح توسط دوربین های مکانیزه ثبت تخلف در شهرها و جاده ها و تیم های گشت پلیس انجام می شود.

سرهنگ کهزادی گفت: برخی از رانندگان پلاک های ثبت نام خارجی در شهر ایلام از افراد محلی هستند که باید شماره های ثبت نام خود را هشدار داده و به مراکز تغییر شماره ثبت راهنمایی کنند.

وی افزود: افرادی که برای اقدامات لازم وارد شهرهایی می شوند که دارای وضعیت قرمز هستند باید با مجوز استاندار به سفر بپردازند زیرا پلیس راهنمایی و رانندگی با جریمه و مأموران اجرای قانون برخورد خواهد کرد.

سرهنگ کهزادی یادآور شد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز از دستورات ستاد استان در مورد تاج اطاعت می کند و همه اقدامات برای کاهش ویروس تاج انجام می شود.

در حال حاضر شهرهای ایلام ، مهران ، دره شهر و چوار در ایالت قرمز کرونا ، آبدانان ، دهلران و بدره در حالت نارنجی و سایر شهرها در حالت زرد قرار دارند.

بیشتر بخوانید  دعای یا ذا الذی کان | دعای اللهم اجعل فیما تقضی

دیدگاهتان را بنویسید