مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترخیص ۴۳ بیمار مبتلا به کرونا از بیمارستان‌های اصفهان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، از ۱۶ شهریور تا امروز ۱۷ شهریور، ۴۴۵ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ویزیت شده اند که از این تعداد ۷۹ بیمار. . مبتلا به کرونا هستند که در اصفهان شناسایی شد و در این مدت 34 نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

در حال حاضر 202 بیمار کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند که از این تعداد 38 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

همچنین طی 24 ساعت گذشته 43 بیمار مبتلا به کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان طی 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به کرونا ثبت شد که این مورد تایید شده است.

همچنین بر اساس اعلام این سازمان، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک میلیون و 538 هزار و 486 بیمار تایید شده و مشکوک به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده اند که از این تعداد 513 هزار و 466 نفر بیماران تایید شده با کرونا

از ابتدای این همه گیری تاکنون 18 هزار و 844 بیمار مشکوک و تایید شده کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فوت کرده اند که از این تعداد 11 هزار و 950 مورد فوت قطعی و 6 هزار و 894 مورد مشکوک به کرونا بوده است.

146 هزار و 82 بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

بیشتر بخوانید  فروشنده ها همچنان می زنند! / برکناری مسئول شهرداری که تخلف کرده کافی است؟
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *