مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترجیح می دهم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم / غم و غصه از دست دادن مادرم از بین رفت

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، مرجانه گلچین در گفت وگو با میزان، درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری سینما گفت: در سال های اخیر پیشنهادهای سینمایی مختلفی داشتم اما آنقدر پیشنهادهای تلویزیونی جذاب بود که بیشتر کار در رسانه ملی را پذیرفتم. اول اینکه فیلمنامه نویس و کارگردان این آثار تلویزیونی باعث شد در حال حاضر در تلویزیون کار کنم.

گلچین در این خصوص ادامه داد: فعالیت سینمایی ام کم نبود، سال ها در کارهای مختلفی بازی کردم اما بعد از این همه کار ترجیح می دهم اگر قرار است بازی کنم با یک نقش جدی و تاثیرگذار به سینما برگردم. نقش های کوتاه و کم اهمیت دوست دارم در تلویزیون بمانم، همیشه منتظر سینما می مانم چون کار در این مدیوم بسیار جذاب است، اما حاضر نیستم با هیچ نقشی به آن برگردم.

این بازیگر تلویزیون درباره آخرین فعالیت های خود در عرصه تلویزیون گفت: در حال حاضر سریال «آنتن» به کارگردانی سید ابراهیم عامریان را دارم که برای پخش در سال جدید آماده می شود.

وی در این خصوص ادامه داد: واقعیت این است که نمی توانم اطلاعات زیادی درباره سریال «آنتن» بدهم چون از من خواستند که فعلا در مورد این سریال صحبت نکنم اما در حدی که نقشی طنز و متفاوت در این اثر بازی می کنم. چیز جدیدی از بازیگری من در آن وجود دارد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که مشکلات دانشگاه ها و دانشجویان را بیان می کند.

بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ درباره دیگر فعالیت های خود در عرصه بازیگری افزود: همزمان با این سریال سه پیشنهاد خوب تلویزیونی داشتم که حتی یکی از آنها با قرارداد منعقد شد اما بنا به دلایلی ساخت فیلم به تعویق افتاد. “

بیشتر بخوانید  مازیار لرستانی در کنار رابعه اسکویی پیداش شد‌

بازیگر سریال زوج یا فرد درباره آخرین سال زندگی خود گفت: سال فوق العاده بدی را پشت سر گذاشتم، همانطور که همه می دانید سال گذشته مادرم را از دست دادم، قبل از مرگش از او و بیماری ام رنج بردم و بعد از آن زیرا غمگین بودم و غم از دست دادن او نابود شد.

وی گفت: بازیگران ما در این شرایط بسیار ناراحت هستند، باید به فکر آخرین اجاره خانه خود باشند و اگر نه، شاید امروز بازیگران مشهور بیکار باشند اما چند فیلم. آنها نشان داده می شوند و سریع سر کار می روند. با شروع فصل تولید

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *