ترجمه کتاب “اندیشمندان بزرگ فلسفه اخلاق” منتشر شده است – Mer Agency | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترکتاب متفکران بزرگ فلسفه اخلاق ، نوشته تام اینسیر ، اخیراً توسط صالح نجفی ، کاوه بهبهانی ، دکتر مهدی آهوان ، محمد زندی ، میثم گلمی و سید علی حسینی ترجمه و توسط کاوه بهبهانی ویرایش و فعالیت انتشاراتی منتشر شده است.

این کتاب سومین کتاب از مجموعه کتاب های “متفکران” است که توسط این ناشر منتشر شده است و وی پیش از این کتاب های “اندیشمندان بزرگ زیبایی شناسی” و “اندیشمندان بزرگ فلسفه ذهن” را در قالب این مجموعه منتشر کرده است. .

اندیشمندان بزرگ فلسفه اخلاق مطالعه تاریخ فلسفه اخلاق غرب است. با خواندن این کتاب ، مخاطبان با آثار و ایده های مهمترین اندیشمندان اخلاق ، از افلاطون گرفته تا مک اینتایر آشنا می شوند.

هر یک از نوشته های کتاب پیشرو توسط دانشمندان مهم مدرن نوشته شده است ، که هر یک از متخصصان فیلسوف مورد نظر هستند و نگاه ویژه ای به اندیشمندی دارند که درباره وی نوشته است.

متفکرانی که در این کتاب دیدگاه های آنها کاوش می شود عبارتند از: افلاطون ، ارسطو ، رواقیون ، توماس آکوئیناس ، دیوید هیوم ، امانوئل کانت ، ویلهلم فردریش هگل ، کارل مارکس ، جان استوارت میل ، فردریش نیچه و الدر مکینتایر.

این کتاب به بررسی دیدگاههای هر یک از این اندیشمندان در زمینه فلسفه اخلاق می پردازد و نویسندگان هر پرونده با توجه به تفسیرهای مختلف از عقاید آنها ، نظریه اخلاقی هر یک از این اندیشمندان را تبیین می کنند.

این کتاب با 328 صفحه و قیمت 85000 جلد منتشر شده است.

بیشتر بخوانید  همسر سابق همایون شجریان با انتشار این عکس دل همایون را برد

دیدگاهتان را بنویسید