ترامپ: جورج واشنگتن و لینکلن هم نمی توانند مرا شکست دهند



طبق روزنامه انگلیسی گاردین ، خبرنگاران واشنگتن پست ، فیلیپ راکر و کارول لیوینگ ، در مورد ترامپ در کتاب جدیدی درباره او اظهار داشتند: “خودم می توانم این کار را انجام دهم”.

به گفته این دو نفر ، ترامپ به آنها گفت: “من فکر می کنم برای جورج واشنگتن زنده شدن و انتخاب آبراهام لینکلن به عنوان معاون خود دشوار خواهد بود ، (اما اگر چنین کند) ، شکست دادن من برای آنها بسیار دشوار است. “

مورخان اغلب واشنگتن ، یکی از بنیانگذاران ایالات متحده را به عنوان لینکلن ، یکی از بهترین روسای جمهور در تاریخ آمریکا معرفی می کنند.

ترامپ ادعا می کند که در برخی نظرسنجی ها ، حدود نیمی از آمریکایی ها ترامپ را بدترین رئیس جمهور تاریخ این کشور می دانند. وی همچنین تنها رئیس جمهور کشور است که دو بار مورد بازخواست قرار گرفته است.

این اولین باری نیست که ترامپ ادعا می کند در انتخابات از جورج واشنگتن شکست خورده است. وی در برنامه ای قبل از انتخابات 2020 آمریكا گفت كه اگر این بیماری همه گیر نبود ، می توانست واشنگتن را شکست دهد.

ترامپ گفت: “من نمی دانم او را دیده اید یا نه”. “نظرسنجی ها مانند یک موشک فضایی در حال افزایش است (به نفع من).” جورج واشنگتن قبل از این فاجعه ، طاعون چینی (اپیدمی تاج) وظیفه دشواری داشت که باید بر آن فائق می آمدم.

23311

بیشتر بخوانید  هدیه ویژه ایرانسل به مناسبت ایام شعبانیه اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید