ترامپ بایدن را دیوانه خواند



به گزارش سلام نوا به نقل از فرارو، سخنان جدید «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا علیه «دونالد ترامپ» واکنش وی را در پی داشت.

به گزارش فارس، ترامپ در ادامه تنش بین جو بایدن رئیس جمهور فعلی آمریکا و دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق این کشور در آستانه انتخابات درون حزبی در آمریکا به جو بایدن پاسخ داد.

به گفته منابع خبری، ترامپ درباره سخنرانی بایدن در فیلادلفیا گفت: «او باید دیوانه باشد یا از زوال عقل رنج می برد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور آمریکا روز جمعه در یک سخنرانی تند به دونالد ترامپ حمله همه جانبه کرد. بایدن در جریان یک سخنرانی در فیلادلفیا گفت که ترامپ و جمهوری خواهان خطری آشکار برای دموکراسی آمریکا هستند.

بایدن با توصیه به عدم خشونت گفت: «این به من و شما بستگی دارد که جلوی حمله به دموکراسی آمریکایی را بگیریم. من معتقدم که آمریکا در نقطه عطفی قرار دارد.”

بایدن گفت که حامیان حزب جمهوری خواه “آمریکا را دوباره بزرگ کنیم” مصمم هستند کشور را پس بگیرند. بازگشت به آمریکا که در آن نه حق انتخاب، نه حق حریم خصوصی، نه حق پیشگیری از بارداری وجود دارد.»

ترامپ اخیرا با مشکل دیگری مواجه شد و چند روز پیش ماموران آژانس تحقیقات فدرال آمریکا ف. ب. I.I. به اقامتگاه دونالد ترامپ معروف به Mar-e-Lago در فلوریدا یورش بردند و ظاهراً اسناد و مدارک “فوق محرمانه” را در آنجا ضبط کردند.

این گزارش نشان می دهد که بر اساس یک نظرسنجی جدی، سه چهارم رای دهندگان آمریکایی معتقدند کشورشان در مسیر اشتباهی قرار دارد.

بیشتر بخوانید  آیا خط پایان راه آهن زنجان - قزوین به دو خط تبدیل خواهد شد؟ - اخبار زنجان - اخبار استانهای تسنیم

در سایت شبکه خبری «ان بی سی» نوشته شده بود که این پنجمین بار متوالی است که مجموعه نظرسنجی های انجام شده توسط این شبکه، رقمی بالغ بر 70 درصد را درباره نارضایتی آمریکایی ها از وضعیت کشورشان ثبت می کند.

همچنین 58 درصد از افرادی که در این نظرسنجی شرکت کردند معتقدند آمریکا بهترین روزهای خود را پشت سر گذاشته است. این بالاترین عدد ثبت شده برای این سوال است که از سال 1990 در این سری از نظرسنجی ها پرسیده شده است. 68 درصد نیز گفتند که معتقدند آمریکا در حال حاضر از رکود اقتصادی رنج می برد.

دیدگاهتان را بنویسید