ترافیک و تعطیلات ملی در روزی که تاج هر ساعت 1000 نفر را آلوده می کند


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینبه نظر می رسد که موقعیت تاج برای ماه در عقرب بد است. حدود دو هفته است که دو استان پرجمعیت کشور تعطیل است به تعبیری حتی دادگاه ها نیز ملاقات وی را عدالت بخشیده و درها را برداشته و بسته اند.

همه اینها به دلیل ترس از تاج است که امروزه گسترده شده است ، تا حدی که بیش از 25000 ایرانی فقط در 24 ساعت با تشخیص قطعی و مبتنی بر آزمایش از تاج رنج می برند. به عبارت دیگر ، شب گذشته بیش از 1000 نفر در هر ساعت آلوده شدند. زوج رکورد بستری شدن بیماران کرونر در تهران نیز شکسته شد. در این راستا فرمانده ستاد ضد ستاد ویروس کرونا وی گفت ، در تهران تعداد بیماران بستری در تهران برای اولین بار به بیش از 8000 نفر رسیده است همچنین مراجعه به بیماران سرپایی رکورد بیش از 20 هزار مورد را ثبت کرده است. همانطور که معلوم شد هرکسی که سرما خورده باشد تاج دارد.

حساب یک پزشک متخصص برای بیمارستانی که در آن کار می کند این را نشان می دهد بدتر شدن بیماران آلوده به ویروس دلتا خیلی بالا

آمار رسمی اعلام شده توسط وزارت بهداشت نشان می دهد که از دیروز تا امروز ، 19 ژوئیه 1400 ، و طبق معیارهای تشخیصی نهایی ، 25،441 بیمار جدید Covid 19 در کشور شناسایی شده است از این تعداد 2740 نفر در بیمارستان بستری شدند.

ترافیک و تعطیلات ملی در روزی که تاج هر ساعت 1000 نفر را آلوده می کند

تعداد کل 19 بیمار کوید در کشور به 3،548،704 نفر رسیده است. در 24 ساعت گذشته 213 بیمار کووید 19 نفر را از دست داده اند که در مجموع 87374 نفر بوده است. تا به امروز 3،152،653 بیمار بهبود یافته یا از بیمارستانها مرخص شده اند.

بیشتر بخوانید  عشق "نیوشا ضیغمی" منفجر شد / عکس

4361 بیمار مبتلا به کوید 19 در بخشهای مراقبت ویژه بیمارستان تحت مراقبت قرار گرفتند. تاکنون 25،118،248 آزمایش تشخیصی کووید 19 در کشور انجام شده است در حال حاضر 169 شهر کشور قرمز ، 166 شهر نارنجی و 113 شهر زرد هستند.

بر این اساس تصمیم گرفته شد استان های تهران و البرز به مدت 6 روز کاملاً تعطیل است بودن. جزئیات منتشر شده توسط ستاد تاج ملی برای تعطیلات آینده راه حل را نشان می دهد بازار ، همه اصناف، اماکن عمومی ، دفاتر و سازمان ها ، بانک ها و حتی دادگاه ها تعطیل هستند و تنها مکان های باز بیمارستان ها هستند.

اگر انتظار دارید مردم پروتکل های بهداشتی را دنبال کنند ، در این وضعیت فاجعه بار اشتباه می کنید. زیرا طبق معمول در روزهای تعطیل ، جاده ها شلوغ است و پلیس می گوید همه ماشین های خارجی را جریمه می کند.

در بیانیه پلیس گفته شده است كه پلیس طبق معمول همه مصوبات ستاد تاج ملی را رعایت می كند و علاوه بر جرایم مندرج در دستورالعمل ، آنها در مورد اتومبیل های شخصی هر جا با مسافرت روبرو می شوند قانون را اجرا می كنند.

حتی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی در مازندران با توجه به عید قربان پیش رو گفت: سفر به استان مازندران ممنوع است و محدودیت ها در ورودی های استان دقیق تر اعمال می شوند.

نکته این است که ظاهراً مردم برای درخواست مجوز سفر به استانها مراجعه کرده اند و فرماندار همچنین اعلام کرد که شما نباید برای مجوز سفر اقدام کنید. البته جزئیات ممنوعیت حرکت تهران و عزیمت آنها از استان این نشان می دهد که این بار پلیس سخت تلاش می کند تا از گسترش تاج دلتا در کشور جلوگیری کند ، اما مسافران با عجله خود را به جاده ها می رسانند این نشان می دهد که گوش هیچ کس مدیون این کلمات نیست.

بیشتر بخوانید  ورزش کردن حرفه ایی عمو پورنگ بعد از ازدواجش

ترافیک و تعطیلات ملی در روزی که تاج هر ساعت 1000 نفر را آلوده می کند

امروزه چندین واکسن نیز گزارش شده است. در یکی از اخبار ، یک محقق در پروژه واکسیناسیون برکت را اعلام کرد واکسن برکت از نمونه های خارجی م effectiveثرتر و ایمن تر است ای

با این حال مردم به شدت از کلینیک های شلوغ ناراضی هستند و می گویند صف واکسیناسیون ساعت ها به تأخیر می افتد.. البته خبرها به آن اشاره دارد مردم همچنین نسبت به واکسن بسیار بدبین هستند و فیلم منتشر شده از سایت واکسیناسیون سالمندان در مجموعه ورزشی ساعی در تهران نشان داده شده است اضافه بار ، بی نظمی و صف های طولانی برای واکسن کرونر ای

در مورد واکسیناسیون گروههای هدف در کشور ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، در نامه ای به فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، لزوم استقرار نیروی انتظامی در مراکز واکسیناسیون تجمعی در استان تهران به منظور کنترل نظم و قانون، زیرخط دار

پژوهش شرایط تزریق واکسن تاج در کشور این نشان می دهد که وضعیت واکسیناسیون خیلی خوب نیست.

دلیل این امر علیرضا رییسی سخنگوی ستاد تاج ملی توضیح داد و البته در باشگاه خانه این خبرآنلاین وی بسیاری از جزئیات مربوط به واکسیناسیون در کشور را توضیح داد.

۴۷۲۳۱

دیدگاهتان را بنویسید