ترافیک سنگین و نیمه سنگین در جاده های کرمانشاه



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، فریبرز کرمی اظهار داشت: با توجه به تردد زائران اربعین حسینی(ع) از محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و تردد به سمت پایانه مرزی خسروی، شاهد ترافیک سنگین و نیمه سنگین هستیم. در جاده های استان کرمانشاه.

وی افزود: تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه هم اکنون باز است و شاهد ترافیک سنگین در محور سه راهی حمیل به سرابل هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان کرد: در محور بیستون – کرمانشاه، ماهیدشت به اسلام آباد غرب و اسلام آباد غرب به ماهیدشت شاهد تردد 80 درصدی هستیم.

کرمی اظهار داشت: در سه راهی هرسین، اسلام آباد غرب به ایوان، ماهیدشت به کرمانشاه و کنگاور به سنگا 50 درصد تردد داریم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی پرسنل اداره کل راهداری و ترافیک جاده ای استان کرمانشاه در آماده باش هستند و گشت های راهداری مشغول خدمات رسانی و روان سازی تردد در محورهای مواصلاتی هستند.

مدیرکل راهداری و ترافیک جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت تردد خودروها در 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، گفت: تعداد کل تردد در استان کرمانشاه به 868 هزار و 270 دستگاه رسید.

کرمی از افزایش 14 درصدی تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه نسبت به روز گذشته خبر داد.

وی همچنین تردد کل خودروهای ورودی به استان را 88 هزار و 312 خودرو و کل تردد خودروهای خروجی از استان کرمانشاه را 80 هزار و 227 خودرو اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  قیمت حج 1401 گران شد

دیدگاهتان را بنویسید