مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترافیک سنگین در مسیر کندوان

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، سرهنگ جدالله جهان تاب روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار اعزامی از خبرنگاران، با اشاره به بارش شدید برف که جاده کندوان و سوادکوه را مسدود کرد، افزود: با تلاش راهداران و نیروهای امدادی صبح امروز این محور بازگشایی شد. در حال حاضر برای تردد خودروها استفاده می شود.

وی از مسدود شدن محور کیاسر به دلیل بارش شدید برف خبر داد و به رانندگان وسایل نقلیه توصیه کرد به دلیل ناپایداری جوی از ترددهای غیرضروری به ویژه در مناطق کوهستانی و ارتفاعات پرهیز کنند و در صورت لزوم علاوه بر تجهیزات زمستانی مانند زنجیر چرخ، سن آنها را نیز افزایش دهند. سیستم گرمایش ماشین شما ایمن است

سرهنگ جهانتاب همچنین با اشاره به بارش شدید برف از رانندگان و مسافران خواست به دلیل خطر رانش زمین، ریزش سنگ و بهمن از توقف در جاده خودداری کنند.

رئیس پلیس راه مازندران وضعیت ترافیک سایر محورهای ارتباطی استان را عادی و سطح جاده ها را به دلیل بارش باران در برخی نقاط لغزنده توصیف کرد و از رانندگان خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سرعت و سبقت غیرمجاز را رعایت کنند. برای خود و دیگران سفری ایمن و مطمئن داشته باشید.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران به شماره های 21824434 و 21824420 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

مازندران 10 هزار و 700 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می کند.
هوای مازندران از شنبه تا دوشنبه هفته آینده صاف تا متغیر ابری با افزایش دما در روز و سرما و یخبندان در شب پیش بینی می شود و از رسیدن دمای هوا در دشت ها به چهار درجه زیر صفر خبر می دهد.

بیشتر بخوانید  بر اثر واژگونی خودرو در کرج سه نفر مجروح شدند

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *