مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

ترافیک سنگین در جاده کندوان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، سرهنگ یدالله جهانتاب گفت: تردد خودروهای سنگین در مسیر جنوب به شمال در جاده کندوان حدفاصل بیلکان، سرودر، وینه و آتشگاه گزارش شد.

وی با بیان اینکه محورهای شمالی عاری از هرگونه اختلال جوی است، گفت: تردد در جاده آزاد تهران شمالی، جاده خواراز، فیرسکو به حالت عادی و روان در جریان است.

وی گفت: محدودیت های ترافیکی که از روز چهارشنبه در راه های ارتباطی این استان آغاز شده تا امروز ادامه دارد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره های ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان می باشد.

بر اساس آمار سالانه بیش از 500 میلیون خودرو در جاده های مازندران تردد می کنند که 11 درصد این تردد در جاده های اصلی و مابقی درون شهری است.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که 3 هزار کیلومتر آن راه اصلی و مابقی راه روستایی است.

مرکز مدیریت راه های کشور محدودیت های ترافیکی در جاده های مازندران را به شرح زیر اعلام کرد:

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه 5 مرداد تا ساعت 6 صبح روز شنبه 9 مرداد از محورهای کندوان، خراز و فیروزکوه و بالعکس ممنوع است و فقط موتورسیکلت های پلیس و امدادی مجاز به انجام ماموریت های ضروری هستند. این ترافیک است.

زنبور کندوان:

روز جمعه 16 مردادماه از ساعت 15 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از کرج و ابتدای بزرگراه آزاد تهران شمال به سمت مرزن آباد با اطلاع ماموران پلیس راه در محل ممنوع است. تردد در همان روز از ساعت 18 الی 24 برای انواع وسایل نقلیه مجاز بوده و از مرزن آباد به سمت کرج و تهران یک طرفه خواهد بود.

بیشتر بخوانید  مهمترین علائم درگـیری ریه در مبتلایان به کرونا چیست؟ / فیلم -

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون به جز حامل مواد سوختی و فاسدشدنی از محور کرج چالوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

هوراس زنبور عسل:

روز جمعه 16 مرداد از ساعت 14 الی 22 تردد انواع وسایل نقلیه از رودان به سمت آمل ممنوع و با اطلاع مامور پلیس راه محلی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16: از ساعت 00:00:00 تا 22:00 همان روز رفتن از اسکا وودا به رودان ممنوع است، منطقه یک طرفه است.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی امروز از ساعت 12 تا 24، چهارشنبه 14 مرداد و همچنین از ساعت 6 الی 24 در مسیر هراز ممنوع است. . پنج شنبه. جمعه 27 و 28 همین ماه.

اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در مسیرها خواهد بود و در صورت عادی بودن وضعیت تردد، محدودیت ها با اعمال محدودیت ها رفع می شود.

<п>پست ترافیک سنگین در جاده کندوان اولین بار در ظاهر شد خبر سریع.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *