ترافیک سنگین جاده چالوس در اولین تعطیلات بعد از نوروز



بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور، ترافیک سنگین در محور هراز، مسیر شمال به جنوب حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و محدوده های بیان، شاهاندشت، راین، آب پرسیدن. و ماشا مبارک آباد و همچنین در محور هلوس در جهت شمال به جنوب حد فاصل مرزن آباد تا پل دزدبان، ماکارود و منطقه هزار چم وجود دارد.

اما در سایر محورهای مواصلاتی از جمله اتوبان تهران شمال ترافیک روانی وجود دارد. اما بر اساس آنچه پلیس راهور پیشتر اعلام کرده بود، محور چالوس و بزرگراه تهران – شمال یک طرفه شده است.

در اطلاعیه ای که طی روزهای اخیر منتشر شده، آمده است: تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر کندوان، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای جمعه و شنبه (2 و 3 اردیبهشت) از کرج و ابتدای بزرگراه. تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است و در صورت اعلام پلیس راهور در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه انجام می شود.

هم اکنون بر اساس آخرین اطلاعیه مرکز ملی مدیریت راهداری، ممنوعیت تردد در محور یک طرفه چالوس و بزرگراه تهران – شمال از ساعت 16 امروز آغاز شده و تا ساعت 24 امروز ادامه دارد.

البته بر اساس این اطلاعیه و نظر کارشناسان مرکز مدیریت راه های کشور اعمال این محدودیت ترافیکی بستگی به میزان و حجم تردد در این محور ترافیکی دارد و ممکن است دیر یا زود تکمیل شود.

بیشتر بخوانید  سازنده شهر اکباتان تهران در آمریکا درگذشت / عکس

دیدگاهتان را بنویسید