ترافیک سنگینی در جاده های مازندران وجود دارد



به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مرکز مدیریت راه های کشور از محدودیت جاده کندوان به منظور تسهیل در بازگشت مسافران به مقصد خبر داد.

در عین حال با وجود لغو این محدودیت ها، این مرکز وضعیت تردد در مسیرهای کندوان، هراز و فیروزکوه را در حال حاضر سخت اعلام کرد.

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد: وضعیت تردد در محور هراز در جهت جنوب به شمال در محدوده های امامزاده هاشم، آب اسک، گالری رینه و وان و مسیر رفت و برگشت در این محور در مناطق تونل شماره یکی و بیان سخت است. .

بر اساس این گزارش، تردد در محور فیروزکوه در مسیر جنوب به شمال محدوده گیلاوند و در بزرگراه تهران در دو مسیر سنگین است.

گزارش هواشناسی مازندران نیز نشان می دهد در حال حاضر هیچ مداخله جوی در محورهای استان انجام نمی شود.

محدودیت های ترافیکی ویژه ایام تعطیلات نیمه خرداد که از دو روز پیش به اجرا گذاشته شد تا روز دوشنبه هفته آینده هر سه بزرگراه ارتباطی مازندران به پایتخت را تحت تاثیر قرار می دهد، بنابراین تمامی رانندگان باید قبل از برنامه ریزی از محدودیت ها در این بازه زمانی عبور کنند. اطلاع رسانی شود.

محدودیت های ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی برای محورهای اصلی مازندران به شرح زیر است:

محور کندانی:

روز چهارشنبه 13 خرداد از ساعت 13 الی 24 تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع و مرزن آباد یک طرفه می باشد.

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 24 روزهای یکشنبه و دوشنبه 24 و 26 خردادماه از کرج و ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.24 در همین روز یک جاده خواهد بود. از مرزن آباد تا کرج و تهران.

بیشتر بخوانید  چگونه یک عادت جدید بسازیم؟ | برای ایجاد یک عادت چه‌قدر زمان لازم داریم؟

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور چالوس به سمت کراجا و بالعکس همچنان ممنوع است.

هراز اوسا:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز یکشنبه 15 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و بصورت یک طرفه انجام می شود.

تردد کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی امروز چهارشنبه از ساعت 12 الی 24 و روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده از ساعت 6 الی 24 ممنوع است. یعنی از 12 تا 16 ژوئن.

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز چهارشنبه لغایت دوشنبه 16 خرداد ماه از ساعت 12 از کندوان، خراز، فیروزکوه به سمت تهران و یا بالعکس ممنوع است و تنها موتورسیکلت های پلیس و امدادی موظف به انجام امور لازم در جاده ها هستند. آنها اجازه سفر دارند.

جاده فیروزکوه:

تردد انواع تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 12 الی 24 از 21 تا 23 خردادماه از جنوب به شمال محور تهران – فیروزکوه ممنوع است. – قائمشهر و بالعکس.

تردد انواع تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده 24 و 25 خردادماه از ساعت 6 الی 24 از شمال به جنوب قائمشهر – فیروزکوه ممنوع است. محور تهران.

مازندران 10 هزار و 400 کیلومتر بزرگراه و راه فرعی دارد که بیش از 3 هزار کیلومتر آن محورهای مواصلاتی کوهستانی است.

دیدگاهتان را بنویسید