تداوم بارش برف و باران در کشور



آنچه دیگران می خوانند:

بر اساس نقشه های همدیدی سازمان هواشناسی، در جنوب استان خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، کرمان و یزد بارش باران پیش بینی می شود و در مناطق کوهستانی بارش برف به سامانه کشور تبدیل می شود.

فردا در جنوب شرق کشور ابری، رگبار باران و در برخی نقاط با اولین کومولاژ پیش بینی می شود. از پنجشنبه تا یکشنبه هفته آینده در شرق کشور و در مناطق مرکزی و جنوبی کشور به ویژه در استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و استان های سیستان و بلوچستان وزش باد با افت نسبی پیش بینی می شود. در دما سکون در کمربند غربی برای این روز با افزایش دما پیش بینی می شود.

به گزارش تسنیم، در این مدت در سواحل گیلان، مازندران، اردبیل و جنوب بوشهر ابری و پراکنده است تا فردا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا خواهیم داشت.

توضیحات سیستم: افزایش ارتفاع موج

زمان شروع: چهارشنبه 28.10.1401

زمان پایان: چهارشنبه 28.10.1401

نوع خطر: وزش باد و افزایش ارتفاع موج بین 1.5 تا 2 متر

حوزه اثر:

چهارشنبه 1401/10/28: دریای عمان، نواحی ساحلی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان.

اثر خطر: آسیب به شناورهای سبک، تفریحی و احتمالاً نیمه سنگین، انسداد ورود و خروج شناورها در بنادر، پاره شدن تورهای ماهیگیری و آسیب به قفس و آسیب احتمالی به اشیاء دریایی.

بیشتر بخوانید  خبر بد برای استقلال و فرهاد مجیدی از دیدار با سپاهان

توصیه: پرهیز از عملیات غواصی و شنا، محدودیت تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین و قایق های ماهیگیری و تفریحی، اقدامات لازم برای جلوگیری از خسارت، جمع آوری سفرهای ماهیگیری و محدودیت فعالیت های دریایی در سواحل و دریا.


دیدگاهتان را بنویسید