تخصیص ٣٠ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانک صادرات ایران برای بازنشستگان کشوری



سید احسان خاندوزی در حاشیه اولین گردهمایی مدیران و کارکنان بانک صادرات ایران در سال 96 در جمع خبرنگاران افزود: بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری بخش مهمی از مستمری بگیران کشور هستند که خدمات خود را از صادرات ایران دریافت می کنند. بانک. این بانک با توجه به نیاز آنها با موافقت مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک صادرات ایران مبلغ 4000 میلیارد ریال اعتبار بدون اخذ ضامن در اختیار کرزالحسن قرار داد. همچنین مبلغ 3000 میلیارد ریال وام مرابحه با سود شش درصد و بدون ضامن این بانک برای مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری کنار خواهد گذاشت.

خاندوزی به بازپرداخت سود مازاد دریافتی از وام گیرندگان بر اساس بخشنامه وزارت امور اقتصادی و دارایی اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه خدمات ارزی برای کمک صادرات و بازرگانی مورد تاکید وزارت امور اقتصادی است. و امور مالی

وی افزود: بانک صادرات ایران با هدایت گفت وگوهای سازنده و در راستای اهداف و اولویت های دولت، اولویت ها را برای جهت گیری های لازم برای اصلاح اقدامات اقتصادی و شاخص های عملکردی تعیین کرده است.

وزیر اقتصاد و دارایی در پایان تاکید کرد: یکی از سیاست های جدی دولت دسترسی به تسهیلات خرد از طریق اعتبارسنجی بدون سند و ضامن است که در سیستم بانکی پرداخت می شود. این ادامه دارد و گسترش می یابد. مدیران بانک ها نیز با جدیت و مطالبه گری به وظایف نظارتی خود در راستای اجرای قانون و دسترسی مردم به تسهیلات خرد ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید  قیمت طلا و انواع سکه گران شد/ پیش بینی بازار فردا 26 فروردین

روابط عمومی بانک صادرات ایران

دیدگاهتان را بنویسید