تخصص و پاکدستی ملاک‌ انتخاب شهردار جهرم باشد


به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، عبدالجواد رحمانیان با اشاره به آغاز فعالیت رسمی شورای ششم شهر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: وظیفه شورا خدمت به مردم و شهروندان است، ما نگاه سیاسی به شهر نداریم و قرار است که خدمت‌رسانی کنیم.

وی افزود: تعامل بین اعضای شورای شهر از موضوعات بسیار مهم است و قربانی عدم تعامل بین اعضاء، مردم خواهند بود؛ از این رو باید با همدلی، اعتمادسازی در میان مردم افزایش دهیم.

عضو شورای شهر جهرم با تاکید بر اینکه منتخبین مردم در شورای ششم جهرم با وحدت و همدلی در تلاش برای برطرف کردن نواقص و مشکلات حوزه مدیریت شهری هستند، بیان کرد: در این راستا، از هفته جدید نسبت به بررسی انتخاب شهردار اقدام می کنیم و امیدواریم با برنامه ریزی انجام شده هر چه سریعتر این مهم به نتیجه مطلوب برسد.

رحمانیان گفت: تلاش می‌شود با مشورت با نخبگان شهردار پاکدست، فسادستیز، جهادی و مردم دار برای شهر جهرم انتخاب شود.

وی ادامه داد: ما با مردم و نخبگان مشورت خواهیم کرد ولی این به معنای تحمیل گزینه از بیرون به شورای شهر نیست.

عضو شورای اسلامی شهر جهرم با بیان اینکه همه گزینه‌های مطرح برای تصدی شهرداری جهرم باید در صحن شورا حضور پیدا کرده و برنامه های خود را تبیین کنند تا با رای اعضاء شهردار انتخاب شود، بیان کرد: در خصوص انتخاب شهردار، قطعا تخصص و شایسته‌سالاری ملاک انتخاب شهردار است.

رحمانیان، حفظ استقلال شورای شهر، استفاده از تجربه، تخصص و علم، استفاده از کمیته‌های تخصصی و توجه به مبلمان شهری از جمله موضوعات بسیار مهم پیش رو شورا عنوان کرد.

بیشتر بخوانید  اصلاح‌طلبان در انتخابات در زمین شورای نگهبان بازی کردند

انتهای پیام/س


دیدگاهتان را بنویسید