مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تخریب ساختمان وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس به دستور رئیس دادگستری / فیلم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو، حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس قوه قضائیه در جلسه 26 آذرماه شورای عالی قضایی به موضوع چالش برانگیز تصرف اراضی و منابع طبیعی ملت و تغییر کاربری محصولات کشاورزی پرداخت. . کشورها و دستورالعمل های مهمی در این زمینه صادر کردند.

دستورات رئیس قوه قضائیه به منظور رویارویی همه جانبه، بی دغدغه و قرمز با متجاوزان و جنایتکاران اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که سعی در تبدیل هدف خود به ساخت و ساز و نوآوری صرفاً با استفاده از زمین های کشاورزی دارند صادر شد. مردم و برخی از سازمان های دولتی و دولت ها بدون توجه به استحکامات و تخریب ها بر روی سواحل رودخانه ها ساخته می شوند.

رئیس کل دادگستری در همین جلسه با اشاره به ساختمان های متعلق به دولت و دستگاه های دولتی در بستر رودخانه چالوس دستور داد; ساختمان قدیمی که متعلق به قوه قضائیه است به عنوان اولین ساخت و ساز تخریب شود و سپس ساختمان وزارت نیرو تخریب شود.

شنبه گذشته، تنها پنج روز پس از دستور رئیس قوه قضاییه، ساختمانی متعلق به قوه قضائیه در حاشیه رودخانه چالوس تخریب شد. صبح امروز پس از هماهنگی های لازم و طی مراحل قانونی، ساختمان دیگری متعلق به وزارت نیرو به مدت 12 روز با دستور رئیس کل دادگستری کلنگ زنی شد.

بر اساس اعلام وزارت دادگستری البرز، در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس، تاسیسات تخریب شده به فضایی برای تفریح ​​عمومی تبدیل می شود.

باید بگویم؛ چندین دستگاه دولتی و دولتی و همچنین مردم عادی اقدام به ساخت و سازهای غیرقانونی در حاشیه رودخانه چالوس کردند که پس از تخریب ساختمان های قوه قضائیه و وزارت نیرو در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  لحظه وحشتناک سقوط کوه روی سر موتورسوار + فیلم

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *