تخریب املاک شهرداری خرمشهر / پرداخت بخشی از مطالبات شهرداری – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشترمنصور الوانی عصر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در چند روز گذشته شاهد خسارت کامیون های زباله و خدمات شهرداری هورامشار و پرتاب اشیا at به سمت کارگران و ماشین آلات و حتی شکستن شیشه های چندین اتومبیل بوده ایم.

شهردار خرمشهر عاملان این امر را ناشناخته توصیف کرد و گفت: برخی افراد با لباس مبدل اقدام به شناسایی عاملان کردند تا این حوادث دیگر تکرار نشود.

وی ادامه داد: این حرکات خوب نیست و همه باید به شهرداری کمک کنند تا از این بحران خارج شود تا به اموال عمومی متعلق به مردم آسیب نرساند.

الوانی پایان اعتصاب کارگران شهرداری را اعلام کرد و گفت: کارگران شب گذشته به کار خود بازگشتند اما امروز افراد زیادی جمع شدند اما با صحبت ها کارگران وارد کار شدند.

وی افزود: از شب گذشته کار جمع آوری زباله در سطح شهر آغاز شده و کار صبح امروز ادامه داشته و مناطق متراکم مانند طالقانی پاکسازی شده است.

وی ادامه داد: بیشتر مناطق خرمشهر پاکسازی شده و کارگران شیفت شب به کار خود ادامه می دهند و به طور کلی کارگران شهرداری امروز و فردا در حال کار هستند و مشکل ایجاد شده در مناطق تا فردا به طور کامل برطرف می شود.

شهردار خرمشهر به اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: طی دو روز گذشته همه مراجع شهری از جمله امام جمعه ، فرماندار ، نماینده و سایر مسئولان مطالبات پرداختی را به نوعی دنبال کرده اند.

وی افزود: مبلغ پنج میلیارد تن باید پرداخت می شد که 2.5 میلیارد توزیع آن توزیع شد که در آن زمان این مبلغ به طور کامل بین کارگران شهرداری توزیع شد.

بیشتر بخوانید  دعوای زن و شوهری سحر قریشی

الوانی ادامه داد: امیدواریم هفته آینده بتوانیم مبالغی را از محل ارزش افزوده جمع آوری کرده و آلودگی ها و قول داده شده توسط استاندار محقق شود ، بنابراین بخشی از حقوق معوقه با این مبالغ پرداخت می شود.

شهردار خرمشهر به همراه لیستی از سایر اقدامات انجام شده برای پرداخت مطالبات شهرداری خرمشهر گفت: در تهران اقدامات پیگیری با نماینده انجام شده و ادعاهای مقامات مانند بندر و سایر دستگاه ها در دست بررسی است. ، همانطور که قول داده شده بود؛ علاوه بر این ، ما امیدواریم که پیگیری ها در بخش تأمین اجتماعی به زودی مثمر ثمر واقع شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود میزان حقوق و مزایای کارگران شهرداری هورامشهر را 10 میلیارد تن در ماه اعلام کرد و گفت: میزان حقوق کارمندان اضافه کار شهرداری با توجه به افزایش 1400 و 10 میلیارد تن در ماه است. درست نیست. برای اعلام حقوق 6 ماهه و معوقات ، زیرا بخشی از حقوق و مطالبات در ماههای اخیر پرداخت شده است و حتی 10٪ از مطالبات برخی از ماهها باقی مانده است.

به گفته الوانی ، با کارگران توافق شد که معوقات سال 1999 تسویه شود و سپس با کمک فرماندار و سایر مقامات ، بخشی یا تمام حقوق معوقه 1400 تسویه شود ، که این امر مستلزم تلاش های جمعی استانی و شهری است. حالا او افتاده است.

شهردار خرمشهر با یادآوری اوضاع مالی نامساعد گفت: در بیشتر شهرها اوضاع به همین منوال است و امیدواریم کارکنان شهرداری کمی صبر کنند چون در چند روز گذشته دو تا سه شیفت انجام شده است اگرچه قدرت خرمشهر اکنون کم است و پیگیری ها ادامه خواهد داشت و مسئله ای که باید در خاطر داشت این است که اعتراضات کارگران صحیح است ، اما هیچ دلیلی برای آسیب رساندن به اتومبیل ها و اموال عمومی خدمات شهری وجود ندارد.

بیشتر بخوانید  واکنش جنتی به مصوبه پارلمان اروپا درباره سپاه

طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، مسئولان شهرداری خرمشهر در پاسخ به آنچه 6 ماه گذشته عدم پرداخت دستمزد و مزایا می دانند ، اعتصاب و اعتصاب کرده اند.

پس از این اعتصابات ، زباله ها در قسمت قابل توجهی از هورامشهر جمع شده و مشکلاتی را برای مردم ایجاد کردند. محمد حیدری فرماندار هورامشهر دو روز پیش اعلام کرد که پنج میلیارد تن ارزش افزوده و آلودگی برای تسویه معوقات کارگران شهرداری در سال 1999 توزیع شده است ، اگرچه این مبلغ هنوز به شهرداری هورامشهر منتقل نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید