تخریب؛ عامل سقوط دکل ارتباطی در زاهدان



آنچه دیگران می خوانند:

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

گزارش شده است که بعدازظهر روز شنبه مورخ 5/4/1401 فرد یا افراد ناشناس طی یک عملیات خرابکارانه با هدف انهدام یکی از دکل های ارتباطی ایرانسل در زاهدان به این دکل آسیب رسانده و عمداً باعث سقوط آن بر روی یک واحد مسکونی مجاور شدند.

این فرد یا افرادی با سرقت مهره های صنفی پایه ها اقدام به تخریب فونداسیون کردند که متاسفانه منجر به حادثه و ریزش این سکو شد.

این اقدام غیرانسانی علیرغم آسیب رساندن به سایت ایرانسل و یک واحد مسکونی مجاور، خوشبختانه آسیبی به شهروندان عزیز زاهدانی وارد نکرد.

در پی وقوع حادثه برای محل ارتباطی مذکور (که هنوز به بهره برداری کامل نرسیده و توسط پیمانکار به ایرانسل تحویل داده نشده است)، تیم فنی شرکت پیمانکار جهت تهیه و نظارت بر حرکت تجهیزات حادثه در محل حضور یافتند. ، واکنش نشان دهید.

همچنین به اطلاع می رساند این نوع سکو با توجه به استانداردهای موجود و با توجه به نصب تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی در داخل و بالای سکو بدون حفاظ نرده نصب می شود و اتصال به فونداسیون با پیچ انجام می شود. ، جوشکاری نیست. زیرا جوشکاری باعث ایجاد ضعف و خوردگی در این قطعات می شود و به مرور زمان می تواند ظرفیت قطعات را به طور جدی کاهش دهد که در تجهیزات استاتیکی عامل تعیین کننده خواهد بود.

در همین راستا، ایرانسل پس از اعلام این حادثه به مراجع انتظامی و قضایی و ارائه پرونده با حضور نمایندگان آنها در محل، ضمن بررسی هرگونه قصور شرکت پیمانکار، نسبت به شناسایی و رسیدگی به علت یا علل حوادث اقدام کرد. .

بیشتر بخوانید  وزش باد شدید و گرد و خاک تا اواسط هفته آینده در سیستان ادامه دارد

این گونه اقدامات علاوه بر آسیب رساندن به تجهیزات ایرانسل و اموال شهروندان عزیز و ایجاد مشکل در ارتباطات، سختی و پیچیدگی تامین تجهیزات ارتباطی را به دلیل تحریم های شدید دو چندان می کند.

ایرانسل همواره برای تامین بالاترین سطح امنیت در سایت های ارتباطی خود اقدامات مختلفی را انجام می دهد و در این مورد به دنبال نظارت و برخورد با عامل یا عاملان این حادثه و تشدید برخورد با اقدامات مشابه است. خدمت رسانی به کلیه کارکنان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور.

روابط عمومی ایرانسل


دیدگاهتان را بنویسید