تخت های بیمارستانی برای بیماران کرونر در کیش به 90 مورد رسیده است



مصطفی نادعلی نژاد روز جمعه در مصاحبه با ایرنا با بیان اینکه قبل از شروع موج پنجم تاج جزیره ، 32 تخت برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به ویروس تاج وجود داشت ، اظهار داشت: با افزایش تصاعدی تعداد بیماران شناسایی شده ، این تعداد در حال حاضر به 90 مورد افزایش یافته است.

وی افزود: 45 تخت از این تخت ها در بیمارستان جزیره و 45 تخت در مرکز درمانی فیاک کیش تهیه شده است ، بنابراین اگر افزایش در بستری ها در بیمارستان ها وجود داشته باشد ، مشکلی در درمان بیماران مبتلا به ویروس کرونا وجود نخواهد داشت.

رئیس بیمارستان کیش گفت: به منظور آرامش بیمارستان کلیه اعمال جراحی غیر اورژانسی و بستری در بیمارستان های غیر اورژانسی لغو شده است تا کارکنان بیمارستان بتوانند خدمات اورژانس و جراحی ها و بیماران مبتلا به ویروس کرونا و سایر موارد عمده را مورد توجه قرار دهند.

نادعلی نژاد یادآور شد: با شیوع ویروس دلتا در جزیره کیش ، تعداد موارد بستری در بیمارستان کیش از حداکثر پنج به 20 بیمار افزایش یافته و با شرایط بسیار جدی و خطرناکی روبرو هستیم.

وی با اشاره به بستری شدن دو بیمار به شدت بیمار در بیمارستان کیش گفت: در 10 روز گذشته مرگ ناشی از ویروس کرونا در بیمارستان کیش گزارش شده است.

نادعلی نژاد با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جزیره کیش باید بسیار جدی گرفته شود ، افزود: جزیره کیش و اکثر شهرهای کشور با شیوع ویروس دلتا کرونا در وضعیت قرمز قرار دارند.

بیشتر بخوانید  راهکاری عجیب که ایلان ماسک برای مقابله با استرس تا ۵ صبح انجام می دهد!

وی با بیان اینکه انتظار می رود طی روزهای آینده تعداد بستری های کرونر در بیمارستان افزایش یابد ، افزود: باید مدیریت فراهم شود تا بستری ها از مقاومت بیمارستان بیشتر نشود.

از زمان شیوع بیماری Crown Pandemic تا نیمه شب پنجشنبه 8 ژوئیه ، حدود 5439 بیمار مبتلا به ویروس Crown (Covid 19 و نوع جهش یافته انگلیسی) در این جزیره شناسایی شده اند و حدود 91 نفر از آنها دیروز آلوده شده اند.

در حال حاضر 18 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان کیش بستری هستند که 2 نفر از آنها وخیم هستند.

جزیره کیش یکی از جزایر استان هرمزگان با مساحت بیش از 91 کیلومتر مربع و 44000 نفر جمعیت است و در شهر بندرلنگه در آبهای نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید