تخته فولاد تشریفاتی است / آذربایجانی ها باید پاسخگو باشند



ایسنا / خوزستان این مدیر ورزشی با انتقاد از اینکه مدیرعامل فولاد اعلام کرد پنجره نقل و انتقالات این باشگاه احتمالاً برای یک سال و نیم دیگر بسته خواهد شد ، گفت: آذری قبلا گفته بود که می خواهد تجربه خود را با مردم خوزستان در میان بگذارد و من هم می خواهم. وی گفت: “با توجه به اینکه اخیراً گفته پنجره فولاد احتمالاً بسته خواهد ماند ، به من بگویید چه کاری برای این باشگاه انجام داده است.

صفرعلی جمالپور در گفت وگو با ایسنا ، ابتدا با تمجید از عملکرد فولاد در دیدار برابر ماشین سازی اظهار داشت: فولاد بازی خوب و قابل قبولی را مقابل ماشین سازی انجام داد و یک پیروزی خوب به دست آورد تا امیدهای خود برای صعود را زنده نگه دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا فولاد می تواند با کسب مقام چهارم به سهمیه آسیا در لیگ برتر صعود کند یا خیر ، زیرا می تواند جام حذفی گل گهر را از آن خود کند و بر این اساس ، همه معادلات شکسته خواهد شد. با این حال امیدواریم که فولاد بتواند به سهمیه آسیا برسد. البته فولاد شانس کسب سهمیه جام حذفی را نیز دارد. با این حال فولاد چند دیدار حساس و مهم در لیگ برتر دارد و دو دیدار این تیم با تیم های پدیده و پیکان برگزار می شود که خود آنها امیدوار به کسب سهمیه آسیا هستند و یکی از آنها در دربی با آبادان است صنعت نفت.

آذری باید پاسخگو باشد

وی با اشاره به اظهارات آذری مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه برای یک و نیم فصل دیگر ، گفت: “من جلسه ای را برای بزرگداشت و ازدواج با آقای سیف الله دهکردی در حضور پیشکسوتان خوزستان برگزار کردم.” اعلام کرد که می خواهد تجربه خود را با مردم خوزستان به اشتراک بگذارد. من می خواهم بدانم که او برای این باشگاه چه کرده است ، با توجه به اینکه او اکنون می گوید پنجره فولاد احتمالاً بسته خواهد ماند. تیم های اصلی این باشگاه که نابود شده و فولاد جدید در لیگ دو کشور نیز در حال سقوط است و جدا از این که مدیر عامل باید مسئولیت آن را بپذیرد ، چه کسی باید مسئول باشد.

بیشتر بخوانید  عکس/ لاله اسکندری و سپیده خداوردی با هم به آرایشگاه رفتند!

قرارداد بلبل در زمان نکونام امضا شد

این پیشکسوت فوتبال در مورد این موضوع که آذری خیلی تلاش کرد پنجره فولاد را باز کند و به گفته وی نمی دانست کدام پنجره بسته را باز کند ، گفت: قرارداد محمد بلبلی در زمان آقای نکونام و با نظر وی منعقد شد. از قراردادش آگاه بود و وقتی آقای آذری مدیر عامل شرکت شد ، مجبور شد درباره آن فکر کند زیرا او مردی باتجربه بود ، اما در آن مدت نمی توانست پنجره فولاد را باز کند. آذری خودش می گوید که او باتجربه و باتجربه است و چنین شخصی باید توانایی باز کردن پنجره را داشت و این از این مدیر باتجربه انتظار می رفت. بنابراین ، به نظر من ، آقای آذری فوتبال در خوزستان را سرکوب کرد زیرا امسال می توانست مشکل پنجره فولاد را حل کند ، اما این کار را نکرد. به نظر من عملکرد نکونام در بستن پنجره فولاد به دلیل قرارداد با محمد بلبلی بی تأثیر نبود.

تخته استیل تشریفاتی است

وی در مورد اینکه فولاد به دلیل این پنجره بسته نتوانست در نیم فصل تقویت شود و این مشکل روی روند کار وی تأثیرگذار بود ، ادامه داد: این تیم قبل از ورود به لیگ و قبل از پنجره نقل و انتقالات باشگاه تعطیل است. بازیکنان مورد نظر جذب شدند. به نظر من ، آقای آذری همیشه به دنبال بهانه ای برای نتیجه نگرفتن است. می خواهم بدانم آیا حضور آقای آذری در فوتبال خوزستان اصلاً مثبت بوده است؟ وی حتی با اقدامات اخیر خود برای پیگرد قانونی كنعانیان و سپس شناسایی نادرست رئیس كمیته انضباطی ، ضعف دیگری را نشان داد ، در حالی كه گروهی مانند استیل همیشه باید با دانش و آگاهی كار كنند. من می دانم که هیچ نظارتی بر مدیرعامل باشگاه فولاد وجود ندارد و فکر می کنم هیئت مدیره فولاد تشریفاتی بود.

بیشتر بخوانید  بهره برداری از پروژه های ملی به ارزش 21 تریلیون تن با حضور ویدئو کنفرانس روحانی - مجلس و دولت ایران - اخبار سیاسی تسنیم

قیمت فولاد برابر با قیمت آب قرمز در پایتخت است

جمالپور افزود: آنها می گویند پنجره نقل و انتقالات بسته شده است و ما نتوانستیم بازیکنانی را به خدمت بگیریم در حالی که اول آنها بازیکن می گیرند و دوم اینکه فولاد بازیکنان خوبی در تیم های اصلی خود دارد و فکر نمی کنم آنها به دنبال بهانه باشند. یک روز باشگاه فولاد از ترس اینکه بازیکن حریف بالا بازی کند و فقط می خواهد قلب او را راضی کند ، زمین خود را گسترش می دهد و روزی آقای آذری می گوید که فولاد تاکنون کار بزرگی انجام داده است. من می خواهم به آنها بگویم که شما باید به هزینه ها نگاه کنید و سپس اینطور صحبت کنید. قیمت باشگاه فولاد برابر است با هزینه باشگاه های سپاهان ، استقلال و پرسپولیس و آیا می گویید با این شرایط زحمت کشیده اید؟ به نظر من فولاد تاکنون کار سختی انجام نداده است و اگر به سهمیه آسیا برسد می توان آن را شاهکار و سخت کوشی نامید و اگر آسیایی نشود تیم پنجم تفاوتی با تیم شانزدهم ندارد. فولاد همیشه حرف اول را در فوتبال می زند و من می خواهم بدانم جوانان ، جوانان و امیدهای فولاد چه اتفاقی افتادند؟ من می خواهم کارکنان باشگاه با این مشکلات کنار بیایند.

15 بازیکنی که آذری می گوید چه کسانی هستند؟

وی در پاسخ به این س thatال که با توجه به اینکه نکونام در فولاد سعی در استفاده بهینه از خوزستان داشته است تا در سال های آینده فوتبال خوزستان به ثمر برسد ، این تفکر را چگونه ارزیابی می کنید؟ آذری در مصاحبه ای گفت: “سال گذشته ما قرارداد 15 بازیکن رده سنی خود را تمدید کردیم و فلسفه ما این است که از این بازیکنان برای فصول آینده استفاده کنیم.” می خواهم بدانم 15 نفری که او نام می برد چه کسانی هستند. همچنین معمولاً هر تیمی بعد از مربی خود به عنوان مربی کمک زیادی می خواهد ، همانطور که در باشگاه پرسپولیس می بینیم و وقتی گلمحمدی محروم شد ، مطهری مسئولیت تیم را بر عهده داشت. آیا در استومانا چنین مربی ای داریم؟ همانطور که می گویم ، نه

بیشتر بخوانید  رازهایی که درونگراها باید بدانند

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال خوزستان در پایان با بیان اینکه با توجه به اینکه قرارداد بسیاری از بازیکنان فولاد منقضی شده و آنها احتمالاً تیم را ترک می کنند ، گفت: البته هر مربی ای که در فصل آینده سرمربی باشد ، کار سختی وجود دارد ، اما موفقیت غیرممکن نیست. “

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید