مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تحول گرایی در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با تأکید بر بانکداری دیجیتال

Picture of به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش شمانیوز ، مراسم افتتاحیه مدیرعامل شعبه قرض الحسنه بانک مهر ایران در استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر سید سعید شمسی نژاد مدیرعامل این بانک، یوسف نجدی برگزار شد. ، مدیرکل امور استان ها و دکتر احمدرضا کریمی مشاور مدیر کل.

در این مراسم از کار “سیدرضا منافی آذر” قدردانی شد و با حکم دکتر شمسی نژاد، “ایمان صمدی” به عنوان مدیر واحد استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

شمسی نژاد در این مراسم گفت: «تغییر همیشه مفید است و کار، تفکر و ارتباطات جدید به همراه دارد. وی با اشاره به رویکرد جوانگرایی در بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت: در سطوح عالی بانکی از جوانان استفاده می شود و این تغییرات نیازمند تفکر و نگرش طولانی است و همه باید با دید باز از این تغییرات استقبال کنیم. برکات او در جامعه، زندگی و کار ما ملموس تر بود.

هدف بانکداری دیجیتال ارائه محصولات و خدمات جدید است

مدیرعامل بانک ایرانیان قرض الحسنه مهر جایگاه فعلی این بانک در آذربایجان شرقی را مرهون شاخص های عملکردی و تلاش خالصانه و بی وقفه آرامستان آذر در چهار سال گذشته دانست و افزود: جوانان.

شمسی نژاد هدف از بانکداری الکترونیک و دیجیتال را ایجاد فضای کسب و کار سبک، توسعه بازاریابی، ارائه محصولات و خدمات جدید، حذف روزمرگی و جلوگیری از فرسودگی ناشی از کارهای تکراری، قدیمی و طاقت فرسا فعالان بانکی دانست.

تعامل شرکا برای دستیابی به اهداف بانک ضروری است

بیشتر بخوانید  فروش فوری کوییک سایپا آغاز شد+ قیمت

نجدی مدیرکل امور استان ها نیز با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در دوران مدیریت منافی آذر بر همکاری و تعامل همه همکاران در جهت تحقق اهداف تعیین شده با رهبری جدید تاکید کرد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس به منافی آذر و صمدی مدیر واحدهای جدید استان آذربایجان شرقی این عنوان از سوی مدیر کل اعطا شد.

صمدی رئیس شعبه کرزات الحسنه بانک مهر ایران در آذربایجان شرقی با ابراز خرسندی از حضور همکاران خود در استان آذربایجان شرقی از تلاش خود برای اعتلای نام بزرگ کرزات الحسنه در کشور عزیزمان

وی با تاکید بر تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی، دوران مسئولیت هر فرد را دوران امتحان الهی خود خواند و افزود: امیدوارم دوران مسئولیت و امتحان بنده یکی از دوران خوب و تاثیرگذار باشد. . برای من و سایر همکارانمان

موقعیت مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در کشور

مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در سفر به آذربایجان شرقی از شعب عباسی (1390)، ششگلان (1383) و مرکزی تبریز (1387) بازدید کرد.

وی با قدردانی و قدردانی از زحمات ارزنده همکاران، از حسن کار و عملکرد بانک قرض الحسنه مهر ایران به خاطر حسن کار همکاران فعال در شعب این بانک تشکر کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر بانک قرض الحسنه مهر ایران ایران در کشور مناسب است.

شمسی نژاد افزود: نتیجه عملکرد خوب همه فعالان این بانک در شاخص های مالی، عملکردی، اخلاقی، رفتاری و … قابل ارزیابی است.

روابط عمومی بانک ایرانی قرض الحسنه مهر

بیشتر بخوانید  احتمال جریمه برای حسن یزدانی!
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *