تحول ساختاری در گروه خودروسازی سایپا طی 5 ماه



مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان اینکه این مجموعه در مسیر اصلاح ساختاری قرار دارد و این موضوع در جهت افزایش تولید و ارتقای کیفیت محصولات است، گفت: تمام تلاش ما در سال جاری تولید خودروهایی با کیفیت واقعی است. .

محمدعلی تیموری با تاکید بر اینکه از اواخر سال گذشته و با حضور رهبری جدید، رشد تولید، ارتقای کیفیت، افزایش بهره وری و تولید خودروهای جدید در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: پیش از این مطرح نشده بود. ; یکی از مهمترین اقدامات اصلاحات ساختاری افزایش بهره وری است.

وی با بیان اینکه همزمان با افزایش تولید و کیفیت که تاثیر آن را در شرایط فعلی تحویل خودرو می توان مشاهده کرد، جراحی ساختاری نیز در دستور کار قرار گرفت، خاطرنشان کرد: در راستای منطقی سازی و تحقق اهداف تولید، بخش های مختلف سایپا خودروسازی اصلاح شد.خوشبختانه می توان اذعان داشت که بدنه این مجموعه نسبت به گذشته بسیار پویاتر شده است و بنابراین با شرایط بهتری می توان اهداف تعیین شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت را دنبال کرد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در سال های اخیر بدون برنامه ریزی برای افزایش بهره وری رشد کرده و با ساختار بزرگ خود امکان فعالیت های توسعه ای را از دست داده است، گفت: ساختار نیروی انسانی متناسب با کارایی و توانایی آنها تنظیم شده است و این روند تا حصول نتیجه قابل قبول ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید  فواید بی نظیر کیف دستی برای سلامت بدن

وی گفت: برای در دستور کار ماندن فعالیت های اشتغال و توسعه تلاش کردیم نیروی انسانی موجود را بر اساس تخصص آنها ادامه دهیم به طوری که هیچ گونه تعدیلی در ساختار تعدیل نیرو شامل حدود 200 نفر از نخبگان و متخصصان صورت نگرفت. از حوزه های فنی و مهندسی تا بتوانیم به سرعت در تحول گروه خودروسازی سایپا و تولید خودروهای جدید و مدرن حضور پیدا کنیم.

تجموری در پایان خاطرنشان کرد: اصلاح ساختارها در سایپا تک بعدی نیست و ساختارهای مالی، سرمایه، زنجیره تامین، فروش، خدمات پس از فروش و فرآیندهای تولید نیز در حال بازنگری و اصلاح هستند.

اخبار مسخره

دیدگاهتان را بنویسید