مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تحول دیجیتال نقطه کانونی عملیات بانکی است

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک موسسه مالی توسعه ای، تجربه کاربری را یکی از اولویت های خود قرار داده است.

امیر هوشنگ عصارزاده گفت: امروزه فین تک ها و غیربانک ها سهم فزاینده ای از بازار پول کشور را به خود اختصاص داده اند، بنابراین لازم است بانک ها برای مقابله با تغییرات سریع فضای کسب و کار چابکی انجام دهند.

وی ادامه داد: کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان موجب حفظ مشتریان سابق و جذب مشتریان جدید می شود.

به گفته یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون، تغییر نگرش و باورها لازمه تغییر فضای کسب و کار است.

وی گفت: پیش نیاز دیگر مواجهه با تغییرات در فضای کسب و کار به منظور بهبود و راه اندازی زیرساخت های بانک است.وی گفت: تحول دیجیتال می تواند به جذب موثر منابع در سیستم بانکی کمک کند. یک سازمان برای اینکه بتواند همگام با توسعه باشد باید نیروی انسانی خود را تربیت کند اما باید بدانیم که با روش های آموزشی قدیمی راه به جایی نخواهیم برد.

وی افزود: در فضای جدید کسب و کار، مشتری از بانک انتظار دارد ارزش مورد انتظار خود را ارائه کند. دسترسی سریع و آسان به خدمات می تواند به طور موثر به تجربه کاربر کمک کند.

یکی از اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون در قسمت دوم ارائه خود اظهار داشت: برای مدیریت نقدینگی لازم است که جمع آوری تسهیلات مطابق با تجهیزات باشد.

بیشتر بخوانید  رتبه بندی معلمان به کجا رسید؟

در آینده باید به یک مرکز گردان برویم. عصارزاده در بخش دوم سخنان خود در تشریح مدیریت نقدینگی اظهار داشت: سیاست های اعتباری نیازمند بازنگری و طراحی و معرفی بسته عملیاتی و خدمات ویژه برای جذب منابع است.

روابط عمومی بانک توسعه تعاون

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *