مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تحول در آموزش و پرورش تنها با درک و اراده جهاد قابل تحقق است – اخبار از چهارال و بختیاری – اخبار استانهای تسنیم

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب شهر بند ناف استسجاد صدیقی در نشست جهادگران در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: “وقتی به غنی سازی در صنعت هسته ای رسیدیم ، میانگین سنی جوانان ما 27 سال بود. اراده جهادی کاری می کند که حتی زمینه علمی را نیز تسخیر کند.”

وی با تأکید بر استفاده از عنصر جهاد ، گفت: “عنصر جهاد که به کار می آید لبخند را بر لب دشمن خشک می کند. تغییراتی که ما در انقلاب اسلامی ایجاد کردیم به دلیل درک جهاد است ، تنها عنصر نرم کننده بدن برای کار. “این جهاد است ، مشکلات در عمل جهاد حل می شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: وضعیت آموزش و پرورش به هیچ وجه خوب نیست اما آنچه می تواند تغییر کند درک و اراده جهاد است ، اگر درک و اراده جهاد موثر باشد ، تأثیر آموزش نیز خواهد بود. تغییر دادن. “

سیدیکی با اشاره به اینکه سیستم مدرن یک شاهراه یک طرفه است ، گفت: “شما هرگز نمی توانید با پیروی از روش معمول از سیستم مدرن پیشی بگیرید ، این فقط یک میانبر برای جهاد است ، تحریم ها نمی توانند بر درک و جهاد داوطلبانه تأثیر بگذارند زیرا در دست خدا هستند. “

وی افزود: تاریخ تاجگذاری یک فرصت ضروری در تحول در سیستم آموزش و پرورش خواهد بود ، ما باید این فرصت را همان بحران در تاجگذاری بدانیم ، عنصر جهاد معادلات قدرت را تغییر می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان گفت: ساختار رسمی در شرایط عادی پاسخگو نیست و نمی تواند پاسخگوی آموزش باشد. جنبش مدرسه ایرانی در حال ایجاد موج عظیمی از فضای آموزشی در کشور است که متمرکز بر دانش آموزان ، معلمان یا معلمان جوان است. امیدواریم که بتوانیم به زودی این حرکت را تکرار کنیم.

بیشتر بخوانید  خبر خوش وزیر درباره نهضت ملی مسکن

كرا یام انتهای پیام / 7540‌ / ز

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *