تحقق ضریب نفوذ هفت درصدی به یک نهضت ملی احتیاج دارد



دبیرکل اتحادیه بیمه ایران در این کارگاه آموزشی با تاکید بر نقش محوری آموزش و پرورش در تمامی ابعاد صنعت بیمه و کارکردهای آن، اظهار داشت: با اتخاذ سیاستی یکپارچه در خصوص جهانی شدن محصولات و خدمات بیمه ای، به بیمه ای برسیم. ضریب نفوذ تا هفت درصد در دسترس نخواهد بود.

دکتر سید محمد کریمی به لزوم وجود تخصص تخصصی در زمینه کنترل ریسک بیمه اشاره کرد و خاطرنشان کرد: برای هر خطری مانند سیل و زلزله باید بیمه نامه های جداگانه ای با توجه به شرایط اجتماعی، شرایط اقلیمی و درجه ای طراحی و صادر شود. حادثه جغرافیایی . .

دبیرکل اتحادیه بیمه ایران از همکاران و دلسوزان صنعت بیمه خواسته است در نشست ها، محافل و رویدادهای مختلف به تشریح مفاهیم، ​​خدمات و محصولات بیمه ای بپردازند.

وی با تشریح الگوهای موجود افزایش ضریب نفوذ بیمه اعلام کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه به دلیل اهمیت ویژه باید در قالب طرح توسعه بیمه ملی رصد شود.

دکتر کریمی به اهمیت برندسازی در صنعت بیمه اشاره کرد و گفت: زمانی که بیمه گذار از زمان تعهد بیمه تا مرحله پرداخت خسارت در کنار بیمه گذار باشد، اعتماد صنعت بیمه شکل می گیرد.

وی در پایان تحقق نرخ حق بیمه پرداختی به صندوق حوادث طبیعی ساختمانی و حمایت نمایندگان ملت از این صندوق را برشمرد.

لازم به ذکر است در ادامه این جلسه مهندس بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا در خصوص مسائل مربوط به جلسه به ایراد سخنرانی پرداخت. ایران و چند تن از کارشناسان بیمه نظرات خود را بیان کردند.

بیشتر بخوانید  نظرات عجیب کارشناسان تلویزیون در مورد موسیقی / فیلم رپ و راک

روابط عمومی اتحادیه بیمه ایران

دیدگاهتان را بنویسید