تحصیلات داوران عصرجدید لورفت | نارضایتی مردم از داوران عصرجدید



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیوز: عصر جدید مسابقه استعدادیابی تلویزیونی است که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تهیه و پخش می شود. عصر جدید به تهیه کنندگی و اجرای احسان علیخانی صدا و سیمای شبکه سه سیما که پخش فصل اول آن از 26 بهمن 1396 آغاز شد. فصل دوم این برنامه در تاریخ 6 اسفند 1396 آغاز شد. همچنین فصل سوم عصر جدید از اول آوریل 1401 مصادف با نوروز و آغاز قرن پانزدهم شمسی پخش خواهد شد.

بیوگرافی ژاله صامتی

ژاله صامتی در ۱۴ فروردین ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمد. وی فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنر بود و فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم دت به معنای دختر به کارگردانی ابوالفضل جلیلی و سپس در سال ۱۳۷۳ به عنوان بازیگر اصلی فیلم «دشت ارغوان» به کارگردانی نادر آغاز کرد. . معداس. انتخاب شد.

او با بازی در فیلم های «سایه به سایه»، «خفاش»، «آخرین نبرد»، «فرار مرگبار» و «مربای شیرین» به فعالیت خود ادامه داد. وی همچنین در چندین سریال تلویزیونی از جمله «یحیی و گلابتون»، «سرزمین فرشتگان»، «هتل»، «فکر شیطانی»، «مجتمع مسکونی فاروک و فرج»، «آژانس دوستی»، «این زمینی ها» و زیرزمینی”. . داشته است.

عصر جدید

بیوگرافی آمنه حیایی

امین حاجایی (زاده ۱۹ خرداد ۱۳۳۹) بازیگر و داور تلویزیون ایرانی است. حیایی فعالیت خود را از سال 1370 با بازی در فیلم دو همراه آغاز کرد و در آثار، فیلم ها، سریال ها و تئاترهای مختلفی حضور داشته است. او برای دو فیلم شب (1386) و آخرین برف (1400) برنده جایزه بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر شد. حاجی همچنین در سال 1396 برای بازی در فیلم شهله وار نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و در نهایت برای اولین نقش مرد موفق به کسب مدرک افتخاری شد.

بیشتر بخوانید  تصاویر تلخ از اجساد سربازان اوکراینی در مرز روسیه / فیلم

حاجایی در پنج فیلم و سریال با بهمن گودرزی کارگردان ایرانی همکاری داشته است که یک سوم آخر آنها یک سریال تولید ایران است. وی از سال ۱۳۹۷ به عنوان یکی از داوران مسابقه تلویزیونی عصر جدید به کارگردانی احسان علیخانی مشغول به کار شد. حاجی از سال 1377 با نیلوفر کوسکالکا بازیگر ایرانی ازدواج کرده و از همسر اولش صاحب یک فرزند شده است.

عصر جدید

بیوگرافی کارن همجنفر

کارن همجنفر (زاده ۱۳۴۷ در تهران) نوازنده و آهنگساز ایرانی است. وی تاکنون 3 بار سیمرغ بلورین بهترین موسیقی جشنواره فیلم فجر و 5 بار برنده تندیس بهترین موسیقی جشنواره فیلم ایرانی شده است.

عصر جدید

بیوگرافی دکتر مجید حسینی

سید مجید حسینی (زاده ۱۳۵۸ در مشهد) نویسنده، روزنامه نگار و فعال رسانه ای ایرانی است. وی دارای مدرک دکترای علوم سیاسی از دانشگاه تهران است و به عنوان استادیار در همین دانشگاه تدریس می کند.

حسینی همچنین کانون کانون های فرهنگی و فکری دانشگاه (KFA) را تأسیس کرد، در زمان محمد باکر کلیباف مشاور رسانه ای شهردار تهران بود و مدیریت گروهی از مجلات همشهری را بر عهده داشت.

در انتخابات ریاست جمهوری 1400 به عنوان یکی از فعالان ستاد انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی فعالیت می کرد.

عصر جدید


بیشتر بخوانید  بخشنامه جدید سازمان مالیاتی در مورد مالیات کالاهای مناطق آزاد

دیدگاهتان را بنویسید