تجهیز بیش از 500 ایستگاه زیست محیطی به مبدل های خورشیدی به برق – اخبار زیست محیطی – اخبار اجتماعی از تسنیم


امیر مهاجری-تهرانی ، مدیرعامل صندوق ملی محیط زیست ، با اشاره به اقدامات انجام شده در هشت سال گذشته توسط این صندوق ، در مراسم استفاده از برنامه های ملی این سازمان در زمینه محیط زیست و مناطق آزاد تجاری اظهار داشت: تاکنون 60 پروژه شامل اعلام احداث تصفیه خانه های فاضلاب با دستور رئیس جمهور.

وی افزود: تهیه لیستی از آلاینده های هوا از جمله منابع ساخته شده توسط بشر ، تدوین و ارزیابی سناریوهای اصلی کاهش آلودگی هوا در کلان شهرهای کشور ، شناسایی میزان آلاینده های واقعی در مناطق ، ارائه داده های مورد نیاز به عنوان ورودی برای مدلسازی هوا آلودگی و پیش بینی انتشار گازهای گلخانه ای آلودگی در آینده و بررسی اثربخشی راه حل های کاهش آلودگی هوا از دیگر اقدامات انجام شده توسط صندوق ملی محیط زیست در سال های اخیر است.

مدیرکل صندوق ملی محیط زیست افزود: همچنین نحوه نظارت بر محیط زیست و تهیه برنامه ای برای اندازه گیری آلاینده ها در مراکز صنعتی ، معدنی و خدماتی به منظور ایجاد رویه واحد برای نظارت بر آلاینده های زیست محیطی خارج شده از صنایع ، معادن و مراکز خدمات. ” صندوق ملی محیط زیست در سالهای اخیر بوده است.

مهاجری تهرانی همچنین گشودن تعریف 20 پروژه بزرگ را که باید توسط دانشگاه های برتر اجرا شود ، از دیگر اقدامات صندوق ملی محیط زیست در دولت یازدهم و دوازدهم دانست و گفت: از این 20 پروژه 12 پروژه در دست اجرا است.

وی ادامه داد: برنامه بعدی تهیه و نصب مبدل های خورشیدی به برق در 540 ایستگاه بازرسی زیست محیطی در سراسر کشور ، براساس تفاهم نامه همکاری بین سازمان حفاظت از محیط زیست و کمیسیون توسعه ملی و اصلاحات چین برای مقابله با اثرات است. “تغییرات اقلیمی اجرا شده و یکی دیگر از فعالیت های صندوق ملی محیط زیست در این سال ها است.

بیشتر بخوانید  رییسی: ما باید افراد محرم را در نظر داشته باشیم

سرانجام ، مدیر صندوق ملی محیط زیست خاطرنشان کرد: تجهیزات لازم برای تبدیل انرژی خورشیدی به برق برای نگهداری و تأمین برق نقاط زیست محیطی که غالباً در مناطق صعب العبور هستند نصب می شود. پروژه ها.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید