مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تجمع هنرمندان و بیانیه خانه سینما در اعتراض به وضعیت مردم خوزستان

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینپس از تجمع تعدادی از هنرمندان در مقابل خانه هنرمندان در اعتراض به وضعیت خوزستان ، خانه سینما بیانیه ای در حمایت از مردم استان صادر کرد.

متن کامل بیانیه خانه سینما به شرح زیر است:

“خوزستان از ایران ملتی است که شما را نگران می کند ، کل ایران نگران شما است ، سینمای ایران نگران شما است. متأسفانه امروزه شاهد تصاویر ناخوشایندی از خوزستان هستیم. این قسمت از ایران ، مهد تمدن ایلامی با سابقه طولانی در کشور ، سرزمین رودخانه های مواج و دشتهای حاصلخیز و رودخانه ها و تالاب های وسیع و مردمی که ایرانی ترین ایرانی ها بودند و بودند ، شرایطی دارند که بی سابقه است. .

شرایط امروز خوزستان و سیستان و بلوچستان شایسته ایران ما نیست.

خوزستان بدون شک بسیاری از هزینه های مالی و جانی کشورمان را طی صد سال گذشته به ویژه در طول جنگ پرداخته است و شایسته نیست که مردم و بدن وی تا این حد زخمی بمانند.

متأسفانه ، در حالی که انواع بلایا و مصیبت های طبیعی و انسان ساز امنیت و آرامش همه مردم ایران را از بین برده است. مردم خوزستان فاجعه بزرگی را تجربه می کنند که خاک ، دام ، طبیعت و زندگی را با تمام وزن تهدید می کند.

خشکسالی فاجعه ای است که می تواند و با کمک و همدردی اثرات مخرب آن کاهش یابد و با مدیریت و پشتیبانی صحیح همه نیروها ، تأثیر مخرب آن بر روح و چهره عزیز خوزستان و دیگر سرزمین های تشنه ایران باشد. کاهش یافته

بیشتر بخوانید  جستجوی حیات فرازمینی در مریخ

گرچه خیلی دیر است ، اما هنوز هم می توان ثابت کرد که کل ایران یکی است. ما باید دست هموطنان آسیب دیده از خشکسالی را بگیریم و وسایل را برای فرار از این ورطه سوزان در اختیار آنها قرار دهیم.

ما به نمایندگی از سینماگران ایران بر این باوریم که این وظیفه ما است که همراه با هموطنان مظلوم خوزستان از همه مقامات کشور بخواهیم تا برای حل مشکلات مردم به ویژه پیامدهای خشکسالی و سایر مصائب خوزستان و ایران تلاش کنند. .

“کاری را که باید انجام دهید قبل از اینکه خیلی دیر شود انجام دهید.”

عصر امروز (چهارشنبه ، 21 ژوئیه) برخی از مدیران برای حمایت از مردم خوزستان در مقابل خانه هنرمندان در تهران تجمع کردند.

چهره هایی مانند مسعود کیمیایی ، کیانوش عیاری ، نوید محمدزاده ، آزاد صمدی ، پگا آهنگرانی ، فرشه حسینی ، محسن امیریوسفی ، مجید صالحی ، محمد بحرانی و بوبردون از جمله حاضران بودند.

در این مجموعه ، این روزها پوسترهایی درباره وضعیت خوزستان در دستان هنرمندان بود.

۵۷۵۷

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *