تجربه رانندگی با مزدا 2


مزدا 2 از سال 1996 در خط تولید شرکت ژاپنی مزدا قرار داشت و تا سال 2014 در سه نسل به فروش رسید و 2.4 میلیون دستگاه فروخت. حتی در سال 2008 برنده جایزه بهترین خودروی سال جهان شد تا اینکه نسل چهارم در سال 2014 معرفی شد.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

این خودرو در بازارهای مختلف نام های مختلفی از جمله مزدا 121، مترو و دمیو دارد.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا2 در کلاسی با نامزدهای کمی با خودروسازان دیگر رقابت می کند. رقبایی مانند تویوتا جاریس، هوندا جاز، فولکس واگن پولو یا رقبای سطح بالاتر مانند رنو کلیو و فورد فیستا.

به طور خلاصه، این کلاس پر از رقبایی است که همه مدعی آن هستند.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

سوال اینجاست که آیا مزدا 2 اصلا ماشین خوبی است؟ بله و خیر، مقاله را بخوانید تا دلیل آن را بدانید.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

سری موتورهای این خودرو به طور کلی بهبود یافته است.مدل پایه که به نئو معروف است از موتور 1.5 لیتری دیزلی با فناوری اسکی اکتیو استفاده می کند که توانایی تولید 106 اسب بخار قدرت و 139 نیوتن متر گشتاور را دارد.مصرف سوخت با گیربکس دستی 15 درصد است. کمتر از نسل قبلی است و اکنون به 5.4 لیتر در صد کیلومتر رسیده است.

و برای مدل گیربکس اتوماتیک با 19 درصد پیشرفت نسبت به نسل قبل به 5.5 لیتر در صد کیلومتر رسید.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مدل های متوسط ​​و نهایی که با نام های makk و genki شناخته می شوند از یک موتور معمولی بهره می برند.این موتور دارای سیستم استارت-استاپ با نسبت تراکم 13:0:1 است و به ترتیب امکان مصرف سوخت حتی بهتری را نسبت به مدل های نئو فراهم می کند. گیربکس های دستی و اتوماتیک اعداد 5.2 و 4.9 را ثبت می کنند.

بیشتر بخوانید  عکس های جذاب و دیدنی از جام جهانی فوتبال 2014 / سری دوم

تجربه رانندگی مزدا

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

این خودرو هنگام رانندگی در بزرگراه به خصوص در ترکیب با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بسیار زیبا به نظر می رسد.

گیربکس این خودرو اتوماتیک معمولی است اما به صورت هدفمند کار می کند بنابراین به محض اینکه از سربالایی یا پیچیدن می روید دنده سنگین تری انتخاب می کند.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا 2 نسل قبلی یکی از بهترین هندلینگ ها را در این کلاس از خودروها نشان داد. اگرچه این نسل نسبت به نسل قبل کمی افزایش وزن داشت (1027 کیلوگرم تا 1058 کیلوگرم)، در حالی که وزن نسل قبل در مدل های مختلف حدود (1010 کیلوگرم تا 1037 کیلوگرم) بود.

اما این خودرو نسبت به نسل قبل سواری بهتری دارد اما سیستم فرمان برقی آن در سرعت های پایین نسبت به سیستم فرمان الکترو هیدرولیک مدل قبلی کمی دیرتر واکنش نشان می دهد.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

در داخل شهر برای فرماندهی بیشتر از خارج از شهر باید تلاش کنید. در حالی که در بزرگراه هستید وضعیت بهتر است و احساس رانندگی با ماشین بزرگتر را به شما القا می کند

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

مزدا با هدایت فلسفه زوم-زوم از کمک گیرهای سفت تری نسبت به معمول در این خودرو استفاده کرده که باعث رانندگی بسیار هوشمندانه این خودرو می شود. مزدا 2 در پیچ ها مانند نگه داشتن زمین بسیار محکم و مصمم است و در این مورد بسیار بهتر از نسل قبلی خود است و حرف اول و آخر را از نظر رانندگی می زند. بخش.

مزدا 2 2015

مزدا 2 2015

تنها چیزی که در این خودرو انتظار داشتیم بهبود یابد و آن را پیدا نکنیم میزان نفوذ صدا به داخل کابین است. در مدل Genki با استفاده از لاستیک هایی با دیواره کوتاه و رینگ های 16 اینچی، احساس شدت بیشتری دارد به طوری که صدای برخورد لاستیک ها با زمین با سرعت کمی بیش از 60 کیلومتر در ساعت شنیده می شود.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

بیشتر بخوانید  علت محرومیت هادی ساعی چیست ؟

مزدا 2 در کیفیت و متریال داخلی چند گام به جلو برداشته است. این خودرو دارای پنل کنترل بسیار زیبایی است، در مدل جنکی که از نظر تجهیزات کامل ترین مدل به حساب می آید، امکان سفارش المان های تزئینی برای تابلو و تودوزی داخل کابین از جمله تودوزی صندلی وجود دارد اما نه برای مدل های پایین تر

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

زیرپایی و فضا برای راننده و سرنشین جلو به خوبی طراحی شده است، شیشه های بزرگی بین دو صندلی تعبیه شده است و روی در فضایی برای قرار دادن وسایل وجود دارد.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

در ردیف عقب اما این خودرو فضای زیادی برای سرنشینان ندارد. روی درب فضای درب وجود ندارد و تنها یک نقشه در پشت صندلی سرنشین است.

حجم صندوق عقب این خودرو کمتر از استاندارد کلاس است و حجمی در حدود 250 لیتر دارد در حالی که خودروی هوندا جاز 350 لیتر در اختیار صاحب خود قرار می دهد.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

Mzd connect، یک سیستم چندرسانه ای بسیار هوشمند و حساس به لمس با ناوبری ماهواره ای در مدل های Genki استاندارد است و دارای صفحه نمایش 7 اینچی است و توسط یک اهرم چرخشی شبیه به سیستم i-drive BMW کنترل می شود. اما مدل های پایین تر از سیستم صوتی مشابه مزدا 3 نئو استفاده می کنند.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

در مدل های makk و neo تنها یک ورودی usb وجود دارد اما در مدل genk دو ورودی usb وجود دارد.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

مانیتور مرکزی خودرو بسیار شفاف و آسان برای استفاده است، اما خودرو دوربین عقب ندارد، بنابراین اگر بخواهید آن را سفارش دهید باید 420 دلار برای مدل genki و 778 دلار برای ماک و نئو بپردازید. مدل ها.

بیشتر بخوانید  بازداشت مهاجران غیرقانونی افغان در مرز ایران

همچنین هیچ مدلی از این خودرو سنسور پارک جلو و عقب ندارد و برای سنسور جلو باید 599 دلار و برای سنسور عقب 299 دلار بپردازید.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 دارای 3 سال گارانتی سازنده بدون محدودیت سفر است و هر 10000 کیلومتر نیاز به سرویس دارد.

مزدا 2 داخلی 2015

مزدا 2 داخلی 2015

در نهایت این خودرو چیزهای زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن شما دارد، مانند هندلینگ عالی و قطعات داخلی با کیفیت، اما ظرفیت داخلی و میزان نفوذ صدا می توانست بهتر باشد.


دیدگاهتان را بنویسید