تبلیغ جنسی بستنی خوردن دردسر ساز شد!


بازیگر خانم با رفتارها و اداهایی اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می کند.

به گزارش وقت صبح به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار یک ویدئوی تبلیغاتی زننده از سوی یک شرکت بستنی‌سازی، واکنش تند کاربران مجازی را در اینستاگرام به همراه داشت؛ به طوری که باعث حذف این ویدئو از صفحه مجازی شرکت تولیدی شد.

تبلیغات ساختارشکنانه و بعضا اروتیک برخی کالا های مصرفی در فضای مجازی دو سه سالی است که در فضای اینستاگرام از سوی شرکت های تولیدی انجام می شود.

با اینکه اغلب آن ها با واکنش های منفی و تن مخاطبان مواجه می شوند با این حال آن ها قصد دارند که از این شیوه زننده برای دیده شدن استفاده کنند.

پیش از این شاهد تبلیغ های ابزاری یک برند شوینده و تولید شکلات بودیم که به تازگی یک برند بستنی سازی مشهور نیز با انتشار کلیپی واکنش کاربران مجازی را برانگیخت.

در این کلیپ که یک بازیگر خانم با ظاهری نامناسب حضور دارد، با رفتار ها و ادا هایی کاملا اروتیک و جنسی که دقیقا تبلیغ روی آن سوار شده است با خوردن یک بستنی تبلیغ آن را می کند.

واکنش به تلیغ جنسی بستنی

واکنش کاربران اینستاگرامی به خصوص خانم ها و کامنت های مخالفتشان با این محتوای نامناسب که نوعی اهانت به زنان بود باعث شد در اولین اقدام این برند تجاری کامنت های پستش را ببندد تا جلوی واکنش های بیشتر را بگیرید.

اما واکنش ها به کامنت گذاری محدود نشد و پای بسیاری از فعالان حوزه زنان را نیز به میدان باز کرد تا آن ها نیز نسبت به تصویر ارائه شده محتوا منتشر کنند و خواستار حذف و عذرخواهی برند بستنی شوند.

بیشتر بخوانید  سود 60 درصدی معامله گران از تعدیل تورم سود سرمایه - آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

در ادامه واکنش ها به کلیپ توهین آمیز بستنی، برخی کاربران تصمیم گرفتند اعتراضشان را در قالب ویدئو نشان دهند.

از این روز از باز کردن بستنی برند موردنظر فیلم گرفتند و بعد آن را توی سطل آشغال انداختند تا اینطوری صدایشان به سازندگان و مدیران شرکت برسد.

 

کلیپ هایی که به مرور تعدادشان بیشتر شد و باعث شد کاربران بیشتری در جریان این کلیپ زننده قرار بگیرند و با تگ کردن صفحه شرکت از هشتگ هایی نظیر #زن_کالا_نیست به این موضوع اعتراض کردند.

حذف پست جنسی

در نهایت، صفحه اینستاگرام شرکت بستنی ساز تسلیم اعتراضات شد و کلیپ موردنظر را از صفحه رسمی حذف کرد.

اما برخی کاربران به این حذف قانع نیستند و معتقدند برای پایان یافتن این دست تبلیغات باید عذرخواهی محکمی از سوی شرکت سازنده صورت بگیرد تا دیگر چنین اقدامی توسط شرکت دیگری تکرار نشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید