تبریک به دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) بابت آزادی شیخ زازکی – آژانس مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی اهل بیت ، متن کامل بیانیه دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) به شیخ زکزاکی به شرح زیر است:

به نام خدا تو را حفظ کند

اعلیحضرت بحث و جدل الاسلام والمسلمین حاج شیخ ابراهیم زکزاکی سد من برای العالی

سلام

خبر آزادی او و همسر محترمش از زندان شادی ما و همه مسلمانان آزاده را در عید قربان دو چندان کرد.

حبس غیرقانونی شما در روزهای مصیبت و اندوه البیت (ع) این امر در ماه صفر و در روزهای شادی خاندان پیامبر (ص) آغاز شد.NS) تکمیل شد ؛ و این یک تقارن الهام بخش برای ما است.

طی این شش سال ، مجمع جهانی البیت (ع) وی تلاشهای حقوقی ، سیاسی ، تبلیغاتی ، رسانه ای و حقوق بشر زیادی را برای حفاظت از اعلیحضرت و شیعیان مظلوم نیجریه انجام داد. زیرا شما “نماد صلح ، حاکمیت قانون و نظم” ، “پیام آور همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان” و “مدافع حقوق و آزادی های بشر” بوده و هستید.

اکنون لازم می دانم از طرف اعضای مجمع در سراسر جهان از: فعالان حقوق بشر و سازمان هایی که از شما حمایت می کنند ، تیم وکلا ، قضاتی که در هر دو دادگاه از بی گناهی شما دفاع می کنند و بالاتر از همه تشکر کنم. ، مهمتر به مردم مومن که در تمام این سالها جان و امنیت خود را به خطر انداخته و با حضور مداوم در تجمعات مسالمت آمیز آزادی شما را می خواهند.

بیشتر بخوانید  بازنشستگان پولدار شدند | حساب بازنشستگان شارژ شد

همچنین باید از روحانیون و پیروان ادیان دیگر که در کنار شیعیان از شما حمایت کردند تشکر کنم. این تجربه الگوی مناسبی برای تعامل بین ادیان و نزدیک شدن ادیان برای آزادی ، عدالت و معنویت است.

خدا را شکر می کنم و در تبریک این رویداد فرخنده ، برای جنابعالی و همسر محترمتان – مادر شش شهید – از خداوند متعال آرزوی سلامتی و ماندگاری دارم. توانا من دارم.

) چی عِندَکُمْ یَنْفَدُ و .ما عَنْدَ اللَّهِ بَاقٍ وَّلَنَجزِیَنَّ الَذِینَ ص .بَروا حقوق آنها بِحسَنِ ما کَانُوا یامونا

رضا رمضانی

دبیرکل مجمع جهانی البیت (ع)

۱۸ سری 142

29 جولای 2021

شایان ذکر است شیخ «ابراهیم زاکزاکیعضو نیجریه ای مجمع عمومی مجمع جهانی اهل بیت (ع)ع) و همسرش خانم زینت ابراهیم روز چهارشنبه 27 اوت 1400 توسط دادگاهی در نیجریه آزاد شد.

این دادگاه در مورد شیخ ابراهیم است زاکزاکی و همسرش او را تبرئه کرد و از همه اتهامات برائت کرد. تبرئه شیخ زاکزاکی همسر وی قبلاً استرداد شده بود ، اما دولت و ارتش نیجریه او را مجبور نمی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید