تبریز ، ملتهب شده توسط زخم های حاشیه ای


به گزارش خبرگزاری فارس ، محمدرضا پورمحمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: “استان آذربایجان شرقی با وجود تهدیدهای مختلف در گذشته و حال یکی از امن ترین استانهای کشور است و این امنیت نتیجه اقدامات انجام شده است. هر حادثه ای می تواند به یک بحران تبدیل شود.

وی مدیریت حوادث نوامبر 1998 ، مهار آتش سوزی در بازار تبریز در کمتر از 4 ساعت و بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب طی یک سال را یک موفقیت در پدافند غیرعامل و تعامل می داند و هماهنگی دستگاههای مسئول.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه دشمن بی تحرک نیست و اقدامات براندازانه خود را ادامه می دهد ، افزود: در حال حاضر با تهدیدات بالقوه ای روبرو هستیم که باید هوشیارانه آنها را جبران کنیم و نقایص را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرقانونی در حومه تبریز تهدیدی جدی تلقی می شود ، افزود: ما در شورای امنیت استان تأکید کرده ایم که در صورت عدم یافتن راه حلی برای این مشکل ، دستگاه های مسئول باید پاسخگو باشند.

پو محمدی با بیان اینکه تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده ایم ، می افزاید: هرچند ما مخالف توسعه فیزیکی شهر تبریز بودیم اما فقط برای جابجایی ساکنان حومه شهر ، طرح ایجاد یک شهر جوان را تصویب کردیم. “

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تصویب و ابلاغ برنامه جامع پدافند غیرعامل در استان گفت: در کشوری که 40 سال به طور مستقیم و غیرمستقیم در جنگ بوده است پذیرفته نیست که الزامات پدافند غیرعامل در بعضی قسمتها با هم ملاقات ندارند. “

بیشتر بخوانید  سقوط سنگین رانا برخلاف جهت بازار + جدول

وی همچنین با بیان اینکه انتخابات 19 ژوئن در امنیت و سلامت کامل برگزار شد ، افزود: “کسانی که تلاش کردند انتخابات علیه ملت ایران را باز کنند شکست خورده اند و اکنون به دنبال تخلیه نارضایتی خود در آخرین روزهای دولت هستند. “

پورمحمدی تأکید کرد: تغییر دولتها امری طبیعی است اما خدمات رسانی به مردم پایان نمی یابد و همه مسئولان و مدیران استان باید در روزهای آخر دولت برای رفع مشکلات مردم تلاش بیشتری کنند.

وی با اشاره به الزام این قانون مبنی بر اینکه دستگاه های اجرایی باید دو درصد از بودجه خود را صرف پدافند غیرعامل كنند ، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواست در مبادله توافق نامه های اجرایی با این موضوع رسیدگی كنند.

محمد بیکر اگی ، مدیرکل پدافند غیرعامل استان آذربایجان شرقی نیز در این زمینه از دستگاه های اجرایی در خصوص برنامه جامع پدافند غیرعامل استان خبر داد و گفت: “اجرای این طرح نیاز به بودجه برای تأمین و تثبیت زیرساخت ها دارد.

در این جلسه گزارش اقدامات انجام شده توسط فرماندهی پدافند غیرعامل منطقه كویوار توسط مدیر عامل پالایشگاه نفت تبریز و گزارش اقدامات انجام شده در زمینه مدیریت بحران و پدافند شهری ارائه شد. توسط شهردار تبریز.

انتهای پیام / 60001


دیدگاهتان را بنویسید