تا ۵ سال آینده به ۴۰محصول متنوع خواهیم رسید



دکتر سپهدار انصاری نیک در بازدید دکتر علی عسکری مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از پیشخوان پتروشیمی بندر امام در چهارمین دوره نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از تولید داخلی گفت: بندر امام پتروشیمی با 31 محصول یکی از متنوع ترین زنجیره های تولید پتروشیمی در کشور است و برنامه ریزی که انجام داده ایم این است که تا 5 سال آینده به 40 محصول برسیم و 9 محصول به زنجیره ارزش افزوده شود.

وی در تشریح این چشم انداز، توسعه محصولات بر اساس ظرفیت های داخلی مجتمع را مورد اشاره قرار داد و افزود: 9 محصول برنامه ریزی شده بر اساس 3 زنجیره اصلی کلر، آروماتیک و الفین است و تمامی محصولات مورد نظر استراتژیک برای کشور.” و در حال حاضر جزو محصولات وارداتی است».

نیک انصاری همچنین برگزاری همایش توسعه روابط با شرکت های مبتنی بر دانش و فناوری را در راستای چشم انداز «بندرام نوین» دانست و اظهار داشت: در همایشی که در آبان ماه برگزار شد، 300 شرکت دانش بنیان و 600 متخصص و دانشمند حضور داشتند. شرکت کرد و منجر به انعقاد 70 تفاهم نامه شد تا طبق مقررات معاملات برای رسیدن به توافق مراحل را طی کند. »

مدیرعامل پتروشیمی بندرامام در پایان تاکید کرد: بندرامام نوین به عنوان متنوع ترین و اساسی ترین مجتمع پتروشیمی ایران، در همه زمینه ها پیشرو خواهد بود.

روابط عمومی شرکت های پتروشیمی صنعت پتروشیمی

بیشتر بخوانید  وزیر فرهنگ: سازوکاری برای بارگذاری اطلاعات محرمانه باید ایجاد شود

دیدگاهتان را بنویسید