تا پایان سال آبرسانی به 702 روستای خوزستان


آبرسانی به روستاهای خوزستان تا پایان سال

MeetNews امیرحسین مدنی طی سفری یک روزه به استان خوزستان از پروژه های آبرسانی بنیاد برکت در قلعه سحر ، حمیدی ، دشت آزادگان و هویزه بازدید کرد و در جریان روند کار قرار گرفت.

بنیاد برکت با اشاره به تفاهم نامه همکاری بین بنیاد برکت و آبرسانی و فاضلاب خوزستان برای آبرسانی به 702 روستای استان گفت: و بقیه وام طی چهار ماه آینده به استان تعلق می گیرد.

وی با تأکید بر اجرای پروژه های آبرسانی برکت با تمام وجود گفت: با کمک بنیاد برکت آب 702 روستای واقع در مناطق پرتنش و بحرانی استان خوزستان تحویل داده می شود.

مدنی درباره تفاهم نامه آبرسانی به روستاهای استرس زا در استان خوزستان گفت: براساس این تفاهم نامه ظرف 9 ماه آبرسانی به 702 روستای واقع در مناطق پراسترس و بحرانی 12 شهر استان تحویل می شود.

وی شهرهای شادگان ، اهواز ، دشت آزادگان ، باوی ، حمیدی ، باغملک ، رامشیر ، شوش ، ماهشهر ، هوویزه ، هندی و اندیمشک را از جمله اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.

مدنی ارزش تفاهم نامه را 1500 میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: تمرکز اصلی تفاهم نامه تأمین آب است. علاوه بر این ، تانکرها و بخشی از لوله های مورد نیاز برای تأمین آب مناطق دارای ولتاژ آب نیز توسط بنیاد برکت تأمین می شود.

مدیر بنیاد برکت با اشاره به حرکت آبرسانی بنیاد در کشور گفت: تا پایان سال گذشته هزار و 677 روستا تحت پوشش فعالیت های آبرسانی بنیاد قرار گرفتند که از این تعداد 1111 روستا از آب آشامیدنی بهره مند شدند.

بیشتر بخوانید  قطعی برق به دلیل تخریب صنایع چهاراهال و بختیاری است

وی ادامه داد: بنیاد برکت امسال 500 روستای دیگر را به عنوان اهداف جدید تأمین آب در نظر گرفته بود. با امضای تفاهم نامه جدید و پوشش 702 روستای دیگر در استان خوزستان ، تعداد کل روستاهای ارجاع شده به بنیاد در سال جاری بیش از 1200 مورد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید