مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تا روز دوشنبه احتمال سیل وجود دارد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی امروز (شنبه) در اردبیل، گیلان و مازندران و فردا (یکشنبه) در گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی بارش باران، بارش شدید باران و در مناطق مستعد بارش تگرگ پیش بینی می شود.

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، روز دوشنبه در استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی، خراسان شمالی، اردبیل شمالی و شمال شرق آذربایجان شرایط جوی یکسان پیش بینی می شود.

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، تورم و آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه های فصلی، رعد و برق، خسارت ناشی از وزش باد شدید از جمله خطرات این سامانه است.

سازمان هواشناسی از احتمال خسارت به صنعت کشاورزی در مناطق مستعد ریزش موقت گرد و غبار، کاهش دید و اختلال در ناوگان حمل و نقل خبر داد.

سازمان هواشناسی توصیه کرد: از سفر و استقرار در حاشیه و بستر رودخانه های فصلی، پرهیز از عشایر و دام در ارتفاعات، تسریع در برداشت شالیزارها، پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و پارک خودروها در کنار درختان فرسوده خودداری شود.

از دیگر توصیه های سازمان هواشناسی عدم پرواز با هواپیماهای سبک و بالگرد، آمادگی دستگاه های اجرایی مانند نیروهای امدادی، راهداری، شهرداری ها، وزارت نیرو و … است. برای مقابله با بحران

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید  انتقاد تند نهاد آمریکایی از درآمد ایران پس از توافق احتمالی
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *