مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تا امسال 35000 معلم استخدام خواهند شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، با حضور معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، مدرسه هجدهم کلاسه پیشگامان علوی در زمینی به مساحت بیش از دو هزار متر مربع در چهار طبقه به بهره برداری رسید. .

کاسم احمدی لاشکی در حاشیه مراسم افتتاحیه مدرسه هجدهم کلاسه پیشگامان علوی بندرعباس گفت: قانون مدارس غیردولتی در سال 95 تدوین شد و در روزهای اخیر اصلاحاتی برای حمایت بیشتر از موسسان انجام شده است. مدارس غیردولتی».

وی افزود: بیش از یک میلیون و 700 هزار دانش آموز در مدارس غیردولتی تحصیل می کنند که 12 درصد کل دانش آموزان کشور است.

به گفته احمدی لاشکی، با حمایت بیشتر از مدارس غیردولتی، سهم این مدارس از تحصیل 16 میلیون و 200 دانش آموز در کشور و اقداماتی مانند تسهیل ساخت و ساز، استفاده از کرسی های مازاد دولتی و اعطای امتیازات ویژه و غیره افزایش می یابد. . مشارکت مدارس غیردولتی می تواند تسهیل شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: رکن اساسی در مدارس ابتدایی تربیت انسان بر اساس شش حوزه تربیتی است نه علم سازی. جهانی شدن باید در سطوح بالاتر به ویژه در دانشگاه ها شکل بگیرد.

احمدی لاشکی همچنین در ادامه با بیان اینکه رکن اساسی سند آموزش بنیادین تربیت معلم است، افزود: راز کاهش مشکلات مختلف در کشور با تربیت معلم مناسب و مطلوب و بر مبنای علمی امکان پذیر است.
وی افزود: تلاش برای ثبت نام و بکارگیری حدود 35 هزار معلم مورد نیاز آموزش و پرورش تا سال جاری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید  آمار جان باختن زائران اربعین امسال در عراق/ 100 زائر ایرانی جان باختند

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: مناسب ترین راه برای جذب و تربیت معلمان خوب و نخبه، مسیر دانشگاه فرهنگیان است و برای دستیابی به کیفیت مناسب در آموزش مدارس، جذب نیروهای آموزشی را کاهش دهید. راه های غیر علمی

این مسئول عدالت آموزشی ارتباط مستقیمی با فضای امن آموزشی دارد و باید در ساخت فضاهای امن آموزشی در کشور و استان عدالت اندیشی شود.

احمدی لاشکی درباره آموزش دانش آموزان بر اساس شش محور سند تحول بنیادین گفت: مسائل آموزشی و یادگیری نباید در ارتباط با مسائل آموزش و پرورش و استفاده از فضای مجازی برای آموزش از راه دور مورد توجه قرار گیرد. به آسیب های اجتماعی

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش در سفر استانی مهمترین دلایل پیشرفت تحصیلی در جوامع پیشرفته را استقلال در قانونگذاری برای تحقق اهداف آموزش و پرورش و مصونیت آموزش و پرورش از فشارهای بیرونی و سیاسی دانست.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تا آموزش حضوری بار دیگر به مهمترین روش در مدارس کشور تبدیل شود و با حضور دانش آموزان در کلاس های درس مشکلات و مسائل آموزشی کاهش یابد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *