تاکید رئیس‌ جمهور بر پیگیری مسمومیت دانش‌آموزان و اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع



آنچه دیگران می خوانند:



گزارش کردن تو خبر: دکتر سید ابراهیم رئیسی امروز (23 اسفند) در جلسه کمیته دولت با اشاره به گزارش وزیر اطلاعات از بررسی و رصد مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در برخی شهرها، گفت: توطئه جدید دشمن. ایجاد ترس در دل دانش آموزان، فرزندان عزیز و والدین آنها جنایت و اقدام علیه بشریت است.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رسیدگی به این موضوع و اطلاع رسانی دقیق و به موقع به نهادهای ذیربط برای رفع دغدغه های مردم، گفت: این اقدام حلقه دیگری از زنجیره توطئه های خصمانه است که هدف آن ایجاد آتش است. در جامعه و تشویش اذهان عمومی و ایجاد رعب و وحشت در کودکان این مرز و بوم انجام شده است و باید ریشه کن شود و با آن برخورد جدی شود.

دکتر رئیسی در بخش دوم سخنان خود با اشاره به سفر اخیر خود به استان بوچر و اهمیت نقش دریا در توسعه اقتصادی و ظرفیت کشور در این حوزه، درآمدهای کنونی کشور را از حوزه دریایی دانست. اقتصاد غیر قابل قبول است

رئیس جمهور همچنین بر ضرورت تشکیل کارگروه نظارت و هماهنگی فعالیت نهادها در اجرای سیاست های مرتبط با فعال سازی اقتصاد دریایی زیر نظر معاون اول تاکید کرد.

تلاش جدی برای تحقق وعده های دولت و ارائه تسریع در هفتمین قانون برنامه توسعه که به شورای اسلامی ارسال می شود از دیگر سخنان رئیس جمهور در جلسه امروز هیات وزیران بود.

بیشتر بخوانید  کشف یک گروه خونی نادر و جدید

رئیس جمهور در ابتدای این دیدار با تبریک اعیاد شعبان به ویژه ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله الاعظم (عج) به تبیین جایگاه موعود در ادیان و مذاهب توحیدی پرداخت و افزود: ماه شعبان. بهترین فرصت برای درک وجود حضرت ولی عصر (عج) و توسل و توجه به امام و راهنمای زنده بشر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید